וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 21 שנים בקשת: מנהלת מחלקת השת"פים עוזבת

14.3.2016 / 12:39

מנהלת מחלקת שיתופי הפעולה בחטיבת השיווק של קשת לימור אהרונוביץ' הודיעה על החלטתה לצאת לדרך חדשה. עומר ניצני, המשמש כמנהל הדיגיטל של קשת ומאקו, יקבל לידיו את תחומי סמכותה

לימור אהרונוביץ'. אלדד רפאלי,
"מרגישה ברת מזל". אהרונוביץ'/אלדד רפאלי

לימור אהרונוביץ', מנהלת מחלקת שיתופי הפעולה בחטיבת השיווק של קשת וחברה בהנהלת החברה הדיעה היום על החלטתה לצאת לדרך חדשה, לאחר 21 שנים בחברה. אהרונוביץ' פיתחה והקימה את מחלקת שיתופי הפעולה והחסויות של קשת ונחשבת לאחת הנשים המוערכות בתחום. עומר ניצני, המשמש כמנהל הדיגיטל של קשת ומאקו, יקבל לידיו גם את ניהול תחום שיתופי הפעולה, כחלק מהאסטרטגיה בה כבר פועלת קשת לפרויקטים משולבי טלוויזיה ודיגיטל.

לימור אהרונוביץ' מסרה לוואלה ברנז'ה: "במשך תקופה ארוכה ומשמעותית קשת הייתה עבורי בית. אני מרגישה ברת מזל שבמשך כל כך הרבה שנים הייתי שותפה לעשייה טלוויזיונית מרתקת ומאתגרת עם קבוצת אנשים מעוררת השראה. אני רוצה להודות, באופן אישי, לאבי ניר שתמיד אפשר לי להגיע למקומות רחוקים יותר, לצביקה ליבליך שליווה אותי לאורך כל הדרך, ולכל חברי הנהלת קשת".

אבי ניר, מנכ"ל קשת: "מעטים בלבד יצרו, בראו ועשו גדולות בתחום המסחרי של שידורי קשת כמו לימור. מעטים עוד יותר עשו זאת שנים כה רבות בהתלהבות כה גדולה ויכולות ייחודיות לא מתכלות. על כל אלו תודה תודה תודה. וכמי שקיבל את לימור לראשונה לעבודתה בשידורי קשת, זכה לעבוד אתה וצפה מקרוב בפריחתה, אני מוסר בשמי, בשם צביקה ליבליך ובשם החברים בהנהלת החברה- אוהבים אותך, בהצלחה רבה והמשך עבודה משותפת, גם אם בדרך אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully