וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: שרית חדד ואופירה אסייג ישפטו בתוכנית "אייל גולן קורא לכם"

14.3.2016 / 15:46

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, ישנה כוונה לשלב יותר שופטות בעונה החדשה. אסייג בתגובה: "אני מאוד אוהבת את אייל גולן". אבי גואטה: "לא היתה פניה אלינו מצד אייל גולן בנושא"

צילום מסך

מסתמן כי הזמרת שרית חדד ועיתונאית הספורט ומגישת הרדיו אופירה אסייג יצטרפו כשופטות לעונה הבאה של התוכנית "אייל גולן קורא לך", שצפויה לחזור בקרוב לערוץ 24. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות בשבוע שעבר, ישנה כוונה לשלב יותר שופטות בעונה החדשה, צעד שהוגדר על ידי מקורב לגולן כ"מהלך אסטרטגי". אם יתממש הליהוק, לא תהיה זאת הפעם הראשונה בה השתיים שופטות בתוכנית ריאליטי – חדד כזכור שפטה ב"דה וויס" ובשנה שעברה הצטרפה לשולחן המורים של "בית ספר למוסיקה", ואסייג שימשה כשופטת בתוכנית "הרווק" של דודו אהרון.

"אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, שרית חדד ואופירה אסייג הולכות להיות שופטות בעונה הבאה של התוכנית", אומר מקורב לאייל גולן לוואלה! תרבות. "אופירה רוצה מאוד וכבר בפנים. וקשת, אליה עברה שרית, רוצה ששרית תהיה בפנים. זה יותר משלב הדיבור גם על כך ששרית תהיה שופטת. שרית הסכימה לזה". אסייג לא אישרה ולא הכחישה לוואלה! תרבות, והסתפקה בתגובה: "אני מאוד אוהבת את אייל גולן". אבי גואטה, מנהלה של חדד, אמר בתגובה כי "לא היתה פניה אלינו מצד אייל גולן בנושא". ממשרד יחסי הציבור של נידר עוז, המייצג את חדד, נמסר כי "לא היו דברים מעולם".

מערוץ 24 נמסר בתגובה: "כשיהיה מה לעדכן נעשה זאת בשמחה. עד אז מדובר בהשערה בלבד".

seperator

בנובמבר 2013, בעקבות מעורבות גולן בפרשיית הקטינות, הודיעה קשת על השעיית הפקת העונה הרביעית של התוכנית. החקירה המשטרתית נגד גולן בחשד לבעילה אסורה בהסכמה של קטינות הסתיימה בסגירת התיק נגד אייל גולן עקב חוסר ראיות מספקות, ואביו דני ביטון הורשע בעבירות מין במעריצות של גולן ונידון לשנתיים מאסר בפועל. הכוונה להשיב את התוכנית למסך אושרה בשבוע שעבר על ידי ערוץ 24, שמסר לנו כי "יש הסכמה עקרונית שהתוכנית חוזרת, שמה יהיה 'אייל גולן קורא לכם', ויתמודדו בה גם גברים וגם נשים". עם זאת, הוסיפו אז בערוץ 24 כי "אבל עדיין אין חוזה חתום. אם זה יקרה, התוכנית תצא להפקה בימים הקרובים". בניגוד לדברי ערוץ 24, מקורב לאייל גולן טען כי "לא נכון להגיד שאין חוזה חתום, כי יש חוזה חתום בין הצדדים כבר מזמן. הצדדים חתומים על 4 או 5 עונות. בקשת החליטו לממש את החוזה עם גולן, ולהפיק עונה נוספת. בודקים את האפשרות שהתוכנית תעלה במאי או באוגוסט". המקורב אמר אז כי "יהיה שינוי משמעותי בעמדת השיפוט. יהיה הרכב אחר לגמרי. אני די בטוח שדודו אהרון לא יהיה שם. הוחלט אסטרטגית שייכנסו יותר שופטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully