וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את רביע בדר

וואלה ברנז'ה

17.3.2016 / 12:19

הוא פותר תשחצים עם רינה מצליח בדקות הפנויות לפני השידור ומתכסח עם נתן זהבי לפחות חצי שעה כל בוקר, אבל שיא היום בעבודה של עורך תוכנית הבוקר של 103 ומפיק "איפה הכסף" עשוי לעניין דווקא את שופטי "מאסטר שף"

רביע בדר. ראובן קסטרו
רביע בדר/ראובן קסטרו

(צילום: רובי קסטרו)

גיל: 29 בואך 30.

מה בעצם אני עושה: עורך ומפיק אקטואליה ברדיו ללא הפסקה 103fm. עורך את התוכנית של רינה מצליח וחגי גולן, מפיק ראשי של התוכנית "איפה הכסף" עם ענת דוידוב, עורך ומפיק בתוכניות של נתן זהבי, גבי גזית וניסים משעל. בפועל, אני רואה חדשות 24/07, קם ממש מוקדם בבוקר קורא 4 עיתונים, בחיפוש מתמיד אחרי אייטמים מעניינים ונמצא במערכת יותר זמן מאשר בכל מקום אחר, פותר תשחצים עם רינה מצליח בדקות הפנויות לפני השידור ומתכסח עם נתן זהבי לפחות חצי שעה כל בוקר ברוח טובה כמובן. את שאר שעות היום מבלה בהרבה עבודה קשה ומעט צחוקים, עם צוות התוכנית של ענת דוידוב שמונה את העורכת יעל אילון ומיטל בן יהודה המפיקה.

השכלה: 12 שנות לימוד ו-9 שנות רדיו. התחלתי גם בלימודי תקשורת, אבל בשלב מסוים המרצה אמרה לי שאני overqualified, אז הקשבתי לה ופרשתי.

תפקידים קודמים: 3 שנים לוחם בצה"ל, טכנאי ברדיו צפון ללא הפסקה ועורך התכנית של שי ודרור.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: אייל ליאון מנכ"ל רדיו צפון ללא הפסקה לו אני רוכש הערכה וחייב תודה ענקית. כשהייתי בלי שום ניסיון קודם הוא האמין בי ונתן לי את ההזדמנות לשמש כטכנאי סאונד. מהר מאוד הגיעה הצעה מהאחות הגדולה בגבעתיים. הוא דחף אותי לקבל אותה בזרועות פתוחות, ונראה לי שהוא גאה בי היום.

איפה אתה בעוד 5 שנים: אני רואה את עצמי כותב טורי עיתונות, נשוי ליסמין חיראדין ארוסתי שתחיה, ומגדל יחד איתה ילד חתיך ושובב. פעם חלמתי להיות פוליטיקאי ואז התמכרתי לסקר פוליטיקאים מאחורי הקלעים, אז נראה לי שאני בוחר להמשיך באופציה השנייה, מה גם שיסמין פוסלת על הסף את האופציה הראשונה.

מה אוכל לצהריים: בתחילת השבוע משתדל לאכול את מיטב המאכלים הדרוזיים מבית אמא תחת עיניהם הקנאיות של חבריי לעבודה שלא מתביישים לחטוף לי כמה עלי גפן על הדרך. מדי פעם, כשיש לי מעט זמן פנוי וכוח - דבר שכמעט ולא קורה, אני מבשל פסטה טובה או צ'ילי קון-קורנה ואני טוב בזה. לידיעת שופטי "מאסטר שף". רוב הזמן אני קונה פיתה עם משהו או חזה עוף עם אורז מה"חתוליות" הסמוכות.

פרגן למתחרים: אני מפרגן לשיבל כרמי מנסור שדר גלי צה"ל שעושה עבודה נהדרת, ורק מקנא שלא התברכתי בקול כמו שלו. יוצא לי לשמוע אותו הרבה, אנחנו מכירים אחד את השני בשם אך בחיים לא יצא לנו להיפגש, אולי זה יקרה מתישהו. בהצלחה שיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully