וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה שלא שידרנו את החומרים על 'שוברים שתיקה' - לא אומר שהם לא ראויים"

18.3.2016 / 15:17

בעקבות שידור התחקיר של חדשות 2 על הארגון אומר לוואלה ברנז'ה גורם במערכת "עובדה": "כמו שאפשר לראות מהחומרים עצמם, הם בהחלט מעלים סימני שאלה. עם זאת, ספק אם הם מעלים סימני קריאה"

אילנה דיין. אלדד רפאלי, מערכת וואלה! NEWS
מגבים את חדשות 2. אילנה דיין/מערכת וואלה! NEWS, אלדד רפאלי

תחקיר חדשות 2 ששודר אמש (חמישי) על "שוברים שתיקה", הצית מחדש את הוויכוח אודות פעילות הארגון, אבל לא פחות גם את זה סביב האינטרסים שנגעו לעצם פרסומו. גורם במערכת "עובדה" הגיב היום לוואלה ברנז'ה על התחקיר בו נחשפו שיטות מהן עולה לכאורה כי פעיליו אספו מידע מסווג מחיילים, והתייחס לטענות לפיהן הם עצמם ויתרו על שידורם בשל אמינות המקור.

לדברי הגורם, "כמו שאפשר לראות מהחומרים ששודרו, הם בהחלט מעלים סימני שאלה, עם זאת, ספק אם הם מעלים סימני קריאה. בשורה התחתונה, לא כל מה שמתאים לשידור במהדורת החדשות יכול להפוך גם לכתבת תחקיר גדולה ב'עובדה לכן, זה שלא שידרנו, זה לא אומר שזה לא יכול להיות משודר בחדשות".

התחקיר עורר אמש גם מלחמת ציוצים גם בין כתבי חדשות 2 בראשם זה העומד מאחורי התחקיר, עפר חדד, לבין אנשי חדשות 10, בהם רביב דרוקר, שכתב מיד אחרי שידור הכתבה "בושה הכתבה על שוברים שתיקה בחדשות. אחרי שעובדה ויתרו על זה כי הבינו שאין שם כלום, חדשות 2 אימצו את כל הקשקוש הזה על ריגול".

חדד ענה לו בתגובה: "יכול להיות שגם אתה קיבלת רק את החומרים ששוברים שתיקה בחרו להעביר לך? כי לי הצנזורה לא אישרה לנו שורה ארוכה של ציטוטים מעניין". לכך דרוקר השיב: "לא מטרת הרעיון, כפי שהראה תמליל הריאיון המלא עם רועי פלד שפרסמתי אצלי. איך אתה לא שואל על זה? ביררת בעובדה למה זרקו את הסיפור?". יניב הלפגוט, עורך אתר חדשות 2, הגיב: "ביררנו, תפנה לעובדה ויגידו לך במפורש שלא חושבים שקשקוש וטוענים שהחומר מעלה סימני שאלה גדולים".

בחדשות 2, בחדשות 10 ובמערכת עובדה סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully