וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממון של יום, ממון של לילה

22.3.2016 / 15:14

במוסף ממון של "ידיעות אחרונות" נערך בשישי האחרון ראיון עומק מלטף עם מיכאל ג'ונאס, מנכ"ל אפק העוסקת בקידוחי נפט. את העובדה שהחברה תחת ניהולו מעניקה חסות ראשית לכנס שהעיתון עורך בשבוע הבא - תצטרכו לגלות לבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החזון. מוסף "ממון" בשישי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והכנס. מוסף "ממון" שני/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב"ידיעות אחרונות" לא טרחו לעשות גילוי נאות לראיון שנערך בשישי האחרון עם מיכאל ג'ונאס, מנכ"ל אפק, וליידע את הקוראים שהחברה היא אחת מנותנות החסות הראשיות לכנס שמארגן העיתון.

בשישי האחרון פורסם במוסף "ממון" ראיון רחב עם מיכאל ג'ונאס, מנכ"ל אפק - אחת משתי חברות המעניקות חסות ראשית לכנס שהעיתון עורך בנושא מאבק בחרם על ישראל, שייערך בשבוע הבא. הראיון עם ג'ונאס נערך על ידי הכתב לענייני אנרגיה ואיכות סביבה של העיתון, עמיר בן-דוד.

במוסף "ממון" שפורסם אתמול (שני) פורסמה מודעה על כנס שמארגן "ידיעות אחרונות" במסגרת המאבק בחרם על ישראל. אפק, המבצעת קידוחי נפט בישראל, מופיעה כאחת משני נותני "חסות ראשית" הבלעדיים לכנס, ותמונתו של ג'ונאס מופיעה גם כאחד הדוברים בוועידה.

כתב איכות הסביבה של "ידיעות אחרונות", בן דוד מכסה את כל סוגיית קידוחי הנפט במדינה. בכתבות שלו ניתן למצוא הרבה פעמים אג'נדה לוחמנית נגד זיהום הסביבה ונגד החברות הגורמות לכך, והוא מנסה לעזור לתושבים. אך בראיון עם ג'ונאס הנושא לא עלה אפילו פעם אחת. בנוסף, בכפולת הראיון יש בוקסה על הכנס של העיתון, אך לא מצויין בבוקסה או בכתבה שמתקיים שיתוף פעולה בין "ידיעות אחרונות" לחברת אפק.

את תגובתו של עמיר בן דוד לא ניתן היה להשיג. מ"ידיעות אחרונות" לא התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully