וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברמוביץ' על הרצוג: "אנשים אמרו לי - בחירות לא מנצחים עם קוקסינל"

22.3.2016 / 20:51

פליטת פה מביכה בכנס "כלכליסט" לפרשן הפוליטי, שתיאר את הלך הרוח לפני הבחירות בהן העריך כי נתניהו יזכה: "אני הולך לראות כדורגל ואנשים מזהים אותי מהפוליטיקה. בכל מקום היו ניגשים ואומרים לי: אברמוביץ', דרבי ובחירות לא מנצחים עם קוקסינל". הרצוג: "זו הערת זבל"

צילום: באדיבות כלכליסט

מבוכה קלה נרשמה היום (שלישי) בכנס שוק ההון של "כלכליסט", כאשר הפרשן הפוליטי של חדשות 2, אמנון אברמוביץ', סיפר שאנשים ניגשו אליו לפני הבחירות האחרונות וכינו בפניו את יצחק בוז'י הרצוג "קוקסינל".

אברמוביץ' ועמית סגל נתנו הרצאה על פוליטיקה ותקשורת בכנס מדדים 2016 של העיתון. אברמוביץ' הסביר: "לכל אורך מערכת הבחירות, יעיד עמיתי עמית, אני אמרתי ביבי הוא ראש הממשלה הבא בוודאות. אנשים אמרו לי 'תגיד איך אתה מעז להגיד את זה - בוודאות?' ואמרתי, תראו אני הולך לראות כדורגל, מסמי עופר ועד בלומפילד, ואנשים מזהים אותי מהפוליטיקה. בכל מקום היו ניגשים אלי ואומרים לי: אברמוביץ', דרבי ובחירות לא מנצחים עם קוקסינל".

בשלב הזה הקהל בכנס צחק בקול רם, ומישהו ציין בפני אברמוביץ' שהכנס משודר בשידור חי, לכך הוא ענה: "אוקיי, מה שיהיה יהיה", והקהל וסגל צחקו שוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מה שיהיה יהיה". אברמוביץ' בוועידת "כלכליסט"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כן, אברמוביץ' אמר בכנס: "כשאנחנו מדברים על פוליטיקה בעידן של ניראות, אנשים קובעים את יחסם לפוליטיקאים על פי הטלוויזיה. נתניהו נראה כראש ממשלה, זה לא יעזור. היציבה, אורך הכתפיים, השיער המלא או הממולא (הקהל צוחק), חיתוך הדיבור. כשאתה שם אותו מול בוז'י הרצוג, ואתה אומר מי זה ומי זה – זה ראש ממשלה וזה מזכיר ממשלה. אנחנו פה בכנס סגור אז אני יכול...".

בשלב הזה סגל קטע את אברמוביץ' ואמר "אז זהו שלא" והתחיל לצחוק. אברמוביץ' נראה מופתע וענה "אני אקח את הסיכון".

מלשכת הרצוג נמסר בתגובה: "זו הערת זבל שמביישת את אומרה ואת האתר שפרסם אותה".

אברמוביץ' בחר שלא להוסיף לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully