וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור השמש מחטא: שר לשעבר הוציא את עצמו מקבוצת ההכפשות נגד רמי לוי

23.3.2016 / 13:35

שלום שמחון, לשעבר שר התעשייה, המסחר והתעסוקה, יצא מקבוצת הוואצאפ "משוב חקלאות" אודותיה פורסם אתמול בוואלה ברנז'ה: "ההדלפות לתקשורת פוגעים במגזר ואיני מוצא עוד טעם להשתתף בקבוצה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"איני מוצא עוד טעם". שמחון/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלום שמחון, לשעבר שר התעשייה, המסחר והתעסוקה, יצא מקבוצת הוואצאפ העוסקת בין היתר בהכפשתו של רמי לוי, בעקבות הפרסום בוואלה ברנז'ה.

שמחון כתב כי "צורפתי לקבוצה זו בלי ששאלו אותי ומעולם לא הייתי פעיל בה. יחד עם זאת, עקבתי מקרוב אחר הנעשה בה. לאחר שקראתי את הכתבה שהעביר אלי מאיר צור על דיונים פנימיים שלכם היוצאים ומודלפים לתקשורת ולמעשה פוגעים במגזר כולו ובבעלי התפקידים המרכזיים בו. איני מוצא עוד טעם להשתתף בקבוצה".

אתמול פורסם בוואלה ברנז'ה כי מספר חברים בקבוצת וואצאפ בשם "משוב חקלאות" דנו בקמפיין תקשורתי שאורגן על ידי התאחדות החקלאים כנגד איש העסקים רמי לוי. מטרת הקמפיין היתה לפעול בשיטתיות כנגד לוי כדי להשאיר את מחירי המוצרים החקלאיים ברמה גבוהה. בקבוצה ניתן למצוא אישים בכירים בתעשיית החקלאות בארץ, פוליטיקאים ואנשי ציבור, שהיו חשופים לקיומו של הקמפיין.

כך למשל, ניתן לראות גורמים רשמיים בקבוצה, כמו יו"ר התאחדות החקלאים ויו"ר התאחדות האיכרים, שעשו יד אחת על רמי לוי כדי להפיל אותו – והם מודים בכך בהתכתבויות בוואצאפ ומשתפים כתבות שפורסמו בתקשורת בחודשים דצמבר וינואר הנוגעות לרמי לוי. ניתן לראות בקבוצה הודעה של מאיר צור, יו"ר התאחדות החקלאים, המתייחס לרמי לוי וליאת רון וכותב: "כשגועל ונפש נפגשו. גם ליאת רון בהמה מול החקלאים. מאז שכולנו פועלים נגדו, הוא בדרך לגודלו הטבעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully