וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי אישור לכנסת, אבל עם 15 אלף ביד: פרס DIGIT יוענק לתומר אביטל

וואלה ברנז'ה

29.3.2016 / 10:08

מנימוקי ועדת הפרס: "פועלו העיתונאי של תומר אביטל באתר '100 ימים של שקיפות' הוא סמן לעיתונות עצמאית ערכית, איכותית ואפקטיבית"

תומר אביטל. באדיבות המצולמים
אישור מהבנק - צ'ק. תומר אביטל/באדיבות המצולמים

תומר אביטל, מייסד ומפעיל האתר "100 ימים של שקיפות", הוא הזוכה בפרס DIGIT לשנת 2016 - כך הודיע היום (שלישי) בית ספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה המקיים את כנס השנתי בנושא עיתונות דיגיטלית בשיתוף חברת גוגל. הפרס, בשווי 15 אלף שקלים, יוענק במהלך כנס DIGIT המתקיים זו השנה החמישית.

בשנת 2014 הוענק הפרס לאתר "המקום הכי חם בגיהנום" ולעיתונאיות אירית דולב ועינת פישביין, מייסדות האתר; ובשנת 2015 הוענק הפרס לעיתונאי עמית סגל, הכתב הפוליטי של חדשות ערוץ 2.

מנימוקי וועדת הפרס: "תומר אביטל רתם את הפלטפורמה הדיגיטלית לקידום השקיפות במערכת הפוליטית בישראל. אביטל מייצר תחקירים משמעותיים, מזין ומשתף פעולה עם מגוון כלי תקשורת והפך גורם עיתונאי עצמאי משפיע. כל זאת, תוך שהוא מקפיד להיעזר בכל הכלים שמעמידה לרשותו הפלטפורמה, משימוש יעיל במימון המונים, איסוף מידע והפצה של התוצרים העיתונאיים. פועלו העיתונאי של תומר אביטל בדיגיטל הוא סמן לעיתונות עצמאית ערכית, איכותית ואפקטיבית".

חברי ועדת הפרס, ד"ר נעם למלשטריך-לטר, דיקן מייסד בית ספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה; פול סולומון, סמנכ"ל תקשורת Google ישראל, מזרח תיכון, טורקיה ואפריקה; ורועי כ"ץ, יו"ר כנס DIGIT, ציינו כי "בתקופה כה מאתגרת לתקשורת הישראלית, מעודד להיווכח עד כמה הפעילות העיתונאית בדיגיטל מתפתחת והופכת משפיעה ומשמעותית יותר משנה לשנה".

כנס DIGIT השנתי יתקיים ביום שני, 4 באפריל 2016 ויעסוק, כמדי שנה, בנושאים המרכזיים שמעסיקים את עיתונות הדיגיטל בארץ ובעולם ויורכב מכיתות אמן מקצועיות, פאנלים והרצאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully