וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה תפרסם מכרז לניהול שירותי הדוברות ויחסי הציבור

31.3.2016 / 15:13

משרד הייעוץ האסטרטגי בן חורין אלכסנדרוביץ' סיים את תקופת ההתקשרות עם הרשות, שנמשכה שנתיים, ובחר שלא לגשת למכרז נוסף. אוה מדז'יבוז': "מודה לבן חורין אלכסנדרוביץ' על הליווי הצמוד והמסור ועל היותם חיזוק משמעותי"

אוה מדז'יבוז'. יח"צ, הרשות השנייה, ענבל מרמרי
"זירה תקשורתית מורכבת". אוה מדז'יבוז'/ענבל מרמרי, יח"צ, הרשות השנייה

הרשות השנייה תפרסם בשבועות הקרובים מכרז לניהול שירותי דוברות ויחסי ציבור, כך נודע לוואלה ברנז'ה. המשרד החדש שייבחר ילווה את הרשות בשורת תהליכים רגולטוריים מורכבים ומהותיים לרבות פיצול התדרים ברדיו האזורי, יציאה למכרזים חדשים בתחנות הרדיו, יציאה לרישיון של זכייניות ערוץ 2, המתוכננת ל-2017 ויישום מסקנות ועדת פילבר.

בשנתיים האחרונות שכרה הרשות את שירותיהם של משרד הייעוץ האסטרטגי והתקשורתי וניהול המשברים בן חורין אלכסנדרוביץ', שבחר לא לגשת למכרז נוסף לאחר תום תקופת המכרז הנוכחי, שכללה הארכה במסגרת המכרז.

אוה מדז'יבוז', יו"ר הרשות השנייה, מסרה: "הרשות השנייה ניצבת בפני מהלכים מהותיים ומשני שוק אשר יובילו בעתיד הנראה לעין לשידורים מסחריים, הן ברדיו והן בטלוויזיה, איכותיים ומגוונים יותר לרווחת הציבור כולו. מדובר בזירה תקשורתית וציבורית מורכבת, עם שחקנים חזקים ואני בטוחה שהמשרד שייבחר יהיה שותף לדרך זו. אני מודה לבן חורין אלכסנדרוביץ' על הליווי הצמוד והמסור ועל היותם חיזוק משמעותי וכוח מוביל בזירה התקשורתית בשנתיים האחרונות".

טל אלכסנדרוביץ', מנכ"לית משותפת בן חורין אלכסנדרוביץ', מסרה: "שמחנו ללוות את הרשות השנייה והעומדים בראשותה באחת התקופות החשובות והסוערות בשוק הטלוויזיה המסחרית בישראל, לרבות בתהליך היציאה לרישיון של ערוץ 10 ולקחת חלק בהובלת מהלכים משמעותיים ששינו את המסך. לאחר שנתיים מרתקות החלטנו שלא לגשת למכרז נוסף מתוך החלטה להתמקד בלקוחות המגזר העסקי אך אין לנו ספק כי אוה ויתר הגורמים ברשות השנייה יוספו להוביל מהלכים לטובת הציבור הרחב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully