וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיון רהב-מאיר: "אני לא אשנה סדרי בראשית"

3.4.2016 / 10:27

לאחר סערת חידון התנ"ך, כתבת חדשות 2 סיון רהב-מאיר תנחה השנה את טקס הדלקת המשואות בערב יום העצמאות ביחד עם השחקן עמוס תמם. שרת התרבות, מירי רגב: "כל אחד מהמנחים שנבחרו מבטא את המסר של ישראל היפה"

עריכה: ניר חן

(עדכון: 18:20)

לאחר סערת חידון התנ"ך, סיון רהב-מאיר תנחה השנה את טקס הדלקת המשואות בערב יום העצמאות ביחד עם השחקן עמוס תמם. שרת התרבות, מירי רגב, אמרה כי "כל אחד מהמנחים שנבחרו מבטא את המסר של ישראל היפה. עמוס תמם מביא סיפור הצלחה של ישראלי שגדל ברמלה, ומשם צמח והפך להיות אחד השחקנים המוכשרים בישראל. כשרת התרבות, אני סבורה כי תרבות היא מנוע לשינוי חברתי ואני רואה בעמוס את ההשתקפות של הרעיון הזה".

עוד אמרה רגב, "באשר לסיון רהב-מאיר, סיון מייצגת רבדים מרתקים בחברה הישראלית, שילוב של נשיות חזקה ועצמאית וגם אשת תקשורת מקצועית ורהוטה הפועלת למען קירוב לבבות וגשר בין דתיים חרדים וחילונים. השניים מאוד שמחו על ההצעה וראו בהנחיית הטקס אות לכבוד והערכה וזה מעיד יותר מהכל שהבחירה נכונה".

רק לפני כמה שבועות הודיעה מגישת וכתבת חדשות 2 כי לא תנחה את חידון התנ"ך העולמי לנוער, לאחר שהמנחה הוותיק, אבשלום קור, הודח מתפקידו. רהב-מאיר כתבה למשרד החינוך כי "לא ידעתי שהוא (קור) מעוניין להמשיך, ובטח לא ידעתי שיודיעו לו על הפסקת עבודתו במסרון, אחרי 28 שנים".

קור קיבל הודעה שיחדל מהגשת החידון לאחר כשלושה עשורים. מהשנה הנוכחית חידון התנ"ך עבר להיות באחריותו של משרד החינוך, לאחר שהיה תחת אחריותו של חיל החינוך בצה"ל. במשרד החינוך ערכו מכרז למציאת מנחה חדש, ובו זכתה רהב-מאיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully