וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה ברנז'ה בדקה ומצאה: רפי גינת יפצה ב-57 אלף שקל את אמנון יצחק

3.4.2016 / 14:12

גינת ייאלץ לשלם לרב אמנון יצחק, מגדולי המחזירים בתשובה, פיצויים בסך 57 אלף שקל בעקבות כתבה בתוכנית "כלבוטק" ששודרה בערוץ 2 על נוכל בשם אסף חדד, עובד לשעבר בעיתון "שופר ניוז", שבבעלותו של יצחק

אמנון יצחק ורפי גינת. יוני המנחם ועומר מירון, עיבוד תמונה
"איומים על התובע כי ישתמשו בכוחם הרב בתקשורת". רפי גינת ואמנון יצחק/עיבוד תמונה, יוני המנחם ועומר מירון

בית המשפט השלום בהרצליה פסק ביום חמישי כי איש התקשורת רפי גינת ייאלץ לשלם לרב אמנון יצחק, מגדולי המחזירים בתשובה, פיצויים בסך 57 אלף שקל בעקבות כתבה בתוכנית "כלבוטק" ששודרה בערוץ 2 על נוכל בשם אסף חדד, עובד לשעבר בעיתון "שופר ניוז", שבבעלותו של יצחק. בתביעה טען הרב באמצעות עורכי דינו כי "בין הכזבים שטפלו הנתבעים עליו: מימון נערות ליווי, פשעים, שימוש בסמים, איומים וזאת על מנת לפגוע בשמו הטוב כרב חשוב בישראל".

מדובר בתוכנית פתיחת העונה של "כלבוטק" ששודרה מטעם זכיינית ערוץ 2 רשת בערוץ 2. התחקיר עסק בנוכל בשם אסף חדד, שגנב כספים לכאורה, כאשר עבד בעיתון "שופר ניוז", שבבעלתו של הרב. במהלך התחקיר סופר גם על הקשר של הרב לחדד, על שיתוף הפעולה שלהם על הקרבה בין השניים, לכאורה.

"אף לאחר שהתובע פנה לנתבעים לצורכי תיקון והכחשה", כתב הרב בתביעה שהגיש לפני כשנתיים, "לא הואילו אלה לתקן, להכחיש ולהתנצל, תוך כדי איומים על התובע כי ישתמשו בכוחם הרב בתקשורת על מנת להחמיר את הפגיעה בו". הרב אמנון טען בתביעה כי הוא עצמו "קרבן של נשוא התוכנית אשר גזל אותו בסך כ-400 אלף שקל" ומעשיו לכאורה שהועלו בתחקיר נעשו 10 שנים קודם תקופת עבודתו בארגון.

הצדדים הגיעו להסכמה לפיה הנתבעים ישדרו כתובית הבהרה בקשר ל"פרומו" ולכתבה ופיצויים בסך 57 אלף שקל. שופט בית המשפט השלום בהרצליה יעקב שקד נתן להחלטה מתן תוקף של פסק דין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully