וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב משבר בערוץ 10: נערך לקיצוץ רוחבי

5.4.2016 / 11:30

למרות המעבר לרישיון, ערוץ 10 נערך לקיצוץ משמעותי. הנהלת הערוץ נערכת בימים אלה לקיצוץ שיכלול גם פיטורי עובדים, קיצוץ שכר וייתכן שגם ביטול הפקות. ועד העובדים יכנס היום את העובדים שככל הנראה ייצאו למאבק

כנס הטלוויזיה EFFECTV. ניב אהרונסון
שוב קיצוצים. ורשבסקי/ניב אהרונסון

למרות המעבר לרישיון, ערוץ 10 נערך לקיצוץ משמעותי. הנהלת הערוץ נערכת בימים אלה לקיצוץ שיכלול גם פיטורי עובדים, קיצוץ שכר וייתכן שגם ביטול הפקות.

ההחלטה לא תעבור ככל הנראה בלי מאבק: עד העובדים של הערוץ צפוי לכנס היום (שלישי) את עובדי הערוץ וההערכה היא כי הוועד לא יסכים לגל קיצוצים נוסף, לאחר שנדרש לוויתורים רבים בשנים האחרונות ובמיוחד בשנה שעברה ערב המעבר של ערוץ 10 לרישיון.

הערוץ ידע מאבקי הישרדות רבים לאורך השנים, טרם קבלת הרישיון. בשנים האחרונות, כאשר שידר כזכיין, ספגו העובדים קיצוצי שכר רבים, פיטורים ותוכניות התייעלות שונות, שאף זכו למחאה מצד העובדים.

לקראת המעבר לרישיון, הוביל מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי תוכנית קיצוצים שמטרתה הייתה להפוך את הערוץ ל"רזה" כך שיוכל לעמוד ביעדיי רייטינג נמוכים יותר. התוכנית כללה התבססות בעיקר על עוגני תוכניות חדשות ואולפן הנחשבות לזולות יותר להפקה, תוך ויתור על השקעות עתירות תקציב כמו ריאליטי. במסגרת זו קוצץ שכר העובדים פעם נוספת.

התוכנית דווקא הוכיחה את עצמה, כאשר ב-2014 דיווח הערוץ, לראשונה בתולדותיו, על מעבר לרווח תפעולי. עם זאת, השנה האחרונה אשר הייתה קשה עבור הטלוויזיה המסחרית - בעיקר בשל צניחת מחירי הפרסום וההשקעה בטלוויזיה, הביאה את הערוץ לצורך לקצץ פעם נוספת.

בערוץ 10 סירבו להגיב לדברים, כך גם בוועד העובדים של הערוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully