וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת בוכריס: ברשות השידור מצליבים גרסאות

6.4.2016 / 11:35

בסוף השבוע חשף כתב ערוץ 1 אלירן טל כי המתלוננת המרכזית חזרה בה מטענת האונס במהלך העימות שנערך ביניהם השבוע. כרמלה מנשה, מנגד, דווקא הצביעה על לא פחות משלושה שחזורים של הנאנסת. וואלה ברנז'ה מציעה פוליגרף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יד ימין, רגל שמאל. טל ומנשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני כתבי רשות השידור, אלירן טל הכתב הצבאי של ערוץ 1 וכרמלה מנשה הכתבת הצבאית של קול ישראל, דיווחו בימים האחרונים עמדות מנוגדות הנוגעות לסיקור פרשת בוכריס. ביום שישי פרסם טל כי המתלוננת חזרה בה מההאשמת האונס, ואילו אתמול פרסמה מנשה כי המתלוננת שיחזרה את מעשי האונס.

בסוף השבוע חשף טל כי המתלוננת המרכזית חזרה בה מטענת האונס במהלך העימות שנערך ביניהם השבוע. לפי הדיווח של טל, ביום שלישי שעבר היה עימות בין בוכריס לביו המתלוננת הראשי, וגורם המקורב לחקירה ציין בפני הכתב כי המתלוננת חזרה בה מהאשמת האונס. בנוסף, טל על סתירות בגרסה של המתלוננת, הנוגעות למיקום הצלקות בגופו של בוכריס ואי-התאמה בתאריכים ובזמנים שהיא ציינה.

בתגובה לדיווח של טל, עורכות הדין של המתלוננת אמרו כי "לא היו דברים מעולם. המתלוננת נותרה באותה גרסה שעמדה בבסיס התלונה שבגינה נחקר בוכריס בחשד לביצוע מעשי אונס. להדגיש - המתלוננת פרשה בפני החוקרים את העובדות במלואן. עובדות אלה מגבשות לכאורה עבירה של אינוס, אך אין זה מתפקידה של המתלוננת לקבוע כיצד מגדיר החוק את שנעשה לה".

אתמול דיווחה מנשה כי המתלוננת אף ביצעה שחזורים במקומות שבהם טענה כי בוכריס לכאורה ביצע בה עבירות מין חמורות. בין היתר, היא שחזרה את המעשים בשלושה מקומות: בלשכתו של בוכריס, בצימר ברמת הגולן וברכבו.

טל – כיצד הפרסום שלך מתיישב עם הדיווח של מנשה ועם התגובה של עורכות הדין של המתלוננת?

טל: "אני עומד מאחורי הפרסום שלי".

לא התקבלה תגובה מכרמלה מנשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully