וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרין גורן מגיבה לסערה: "אני לא ארעיב את עצמי"

11.4.2016 / 10:02

לאחר השיימינג שעברה בשל מראה החיצוני, הגיבה גורן למתקפה. בנוסף, עמי גלאם, בעל חברת ההפקה שייבאה לישראל את פורמט "בייק אוף", התייחס לשיימינג. "מתקפה איומה ומכוערת", כתב

צילום מסך

הפרק הראשון של "בייק אוף ישראל" ממשיך לעורר הדים.
עמי גלאם, בעלי "סטודיו גלאם" שייבאה לישראל את הפורמט, וקרין גורן הגיבו לשיימינג שעברה גורן בסטטוס בעמודי הפייסבוק שלהם. גורן, שופטת בתוכנית האפייה החדשה, זכתה למטר של פוסטים מעליבים, מ-"מעניין איך היא תיראה אחרי התכנית" ועד תמונות של המתאבק יוקוזונה ומשפטים כמו: "קרין גורן היא הוכחה חותכת לזה שאפשר לאכול עוגות ולהישאר שמנה". הגולשים פחות מתוחכמים פשוט ציינו את מורת רוחם מהמראה שלה והלבוש.

"יש לי חדשות: לא כולנו חייבות (וחייבים) להיות דוגמניות של ויקטוריה סיקרט. בתור מי שכמעט תמיד הייתה שמנמנה, ו ת מ י ד הרגישה בנוח בעור שלה, אני בטח לא מתכוונת להתנצל. להפך, התגובות האלה גורמות לי להרגיש גאה על שאני מביאה משהו אחר לפריים טיים. ולא, אני לא ארעיב את עצמי בשביל להתאים למודל המצומצם מאוד שהחברה דורשת.
ולא, אני לא אלבש רק שחור כי זה מרזה. ולא, אני לא אתחבא בחולצה רחבה מעל הבגד-ים בקיץ. תנו לי צמוד, תנו לי צבעוני, תנו לי לחגוג את החיים, את הנשיות שלי ואת עצמי", כתבה גורן.

הסטטוס של גורן:

"קרין היקרה! לפני מספר ימים אמרתי לך שתתכונני לצונאמי שיגיע עם עליית התוכנית. שדברים לא יהיו כשהיו כי זה טבעו של הפריים טיים הישראלי. התכוונתי לתגובות והביקורות הרגילות והלגיטימיות שיש על כל תכנית חדשה. אמרתי שיהיו מי שיאהבו אותך כשופטת ואחרים לא, יהיו מי שיאהבו את התוכנית ומי שלא. טבעי, רגיל וצפוי. את מה שקרה ב24 שעות האחרונות לא יכולתי לצפות. את נחשפת למתקפה איומה ומכוערת שאין בה שום רלוונטיות והקשר לתפקידך בתוכנית. אנשים החליטו שאישה מדהימה שכמוך אינה מתאימה להיות על המסך שלהם כי היא חורגת במראה ובלבוש מתבנית מסויימת", כתב גלאם.

"חשוב לי שתדעי כמי שעומד מאחורי התוכנית הזו שאני שלם ומאושר שאת בבייק אוף, את אחת הנשים החזקות, המקצועניות והמוכשרות שפגשתי בחיי, לאורך כל ההכנות והצילומים, בימים ארוכים וקשים היית הראשונה להגיע והאחרונה ללכת, לא היתה דקה אחת שלא חייכת ותמכת ואהבת, התייעצנו איתך ולמדנו ממך על כל פרט ופרט בעולם האפייה. מצד אחד הענווה האדיבות וטוב לבך ומצד שני הידע המקצוענות הכישרון והעבודה הקשה הן שהביאו אותך לאן שאת ואלה הסיבות שכולנו התאהבנו בך כל כך" הוסיף.

עוד באותו נושא

מתוקה, עכשיו באים? "בייק אוף ישראל" לא אפויה עד הסוף

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully