וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור: פרישת העובדים נדחתה

12.4.2016 / 17:38

מספר עובדים ברשות שהיו אמורים לחתום היום על מסמכי פרישה קיבלו הודעה שהפרישה שלהם נדחית. לוואלה ברנז'ה נודע כי ברשות מתקשים למצוא מחליפים לעובדים הפורשים, בניגוד לעמדת האוצר המעוניינת בפרישה מיידית

הפגנת עובדי רשות השידור. צילום: באדיבות עובדי רשות השידור, מערכת וואלה! NEWS
עדיין לא מצאו מחליפים. עובדי הרשות, ארכיון/מערכת וואלה! NEWS, צילום: באדיבות עובדי רשות השידור

מספר עובדים ברשות השידור שהיו אמורים לפרוש היום (שלישי) ולחתום על מסמכי הפרישה, קיבלו הודעה שהפרישה שלהם נדחית עד להודעה חדשה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. הרשות מסרה לעובדים כי היא מקווה שהפרישה שלהם תוסדר בקרוב. ההערכות הן שברשות לא נותנים לעובדים לפרוש מכיוון שאין מספיק אנשים שימלאו את תפקידם.

לפי גורם ברשות, הסיבה לדחייה היא שבין משרד האוצר לרשות מתנהלים כרגע מאבקים הנוגעים לפרישה – כאשר באוצר רוצים שהעובדים יפרשו, אבל ברשות עדיין לא יודעים מי יעבוד במקומם. כזכור, סגירת רשות השידור, שהיתה אמורה להתבצע במרץ, נדחתה בחצי שנה.

לפני כחודש פורסם בוואלה ברנז'ה כי ברשות חוששים מגל הפרישה הנוסף שצפוי להתרחש במהלך מאי. החשש העיקרי הוא שהרשות לא תוכל לתפקד ולשדר כראוי, בגלל שמספר העובדים יצטמצם בצורה דרמטית. מהרשות הופרשו כמחצית מעובדי הרשות בטלוויזיה, כאשר באוקטובר האחרון מספרם עמד על כ-900, וכרגע יש כ-450 בחטיבת הטלוויזיה. בסך הכל הופרשו מחטיבת הטלוויזיה והרדיו כ-700 עובדים מאוקטובר.

בתוך כך, בתחילת השנה פורסם כי ברשות השידור ביקשו לגייס עובדים לתפקידים שונים לצורך המשך השידורים, כאשר הגיוס נעשה מתוך הרשות.

טרם התקבלה תגובת הרשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully