וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד: "הארץ אנטי ציוני, אנטי ישראלי - וכבר לא באמת עיתון"

14.4.2016 / 15:14

יו"ר מפלגת "יש עתיד" תקף את העיתון, הפעם בשל מאמר של גדעון לוי שכתב ש"חיילי צה"ל נקראים להרוג ילדים פלסטינים"; "טקסט מפלצתי של עתון שירד מזמן מהפסים. לא מוחל על כבודם של חיילי צה"ל"

לפיד בנאום חריף נגד נתניהו: "זריעת פחד אינה מדיניות". ספק 500
"הארץ גורם למדינת ישראל נזק נורא". לפיד/ספק 500
לפיד: "מדובר בעלון רווי בשנאה עצמית של השמאל הקיצוני, והמאמר הזה – כמו מאמרים רבים אחרים – הוא דרכו להכשיר את הטרור"

יאיר לפיד כנראה חידש את המנוי ל"הארץ": בפוסט שפרסם היום (חמישי) בעמוד הפייסבוק שלו תוקף יו"ר מפלגת "יש עתיד" את העיתון בשל מאמר שפרסם גדעון לוי, בו צוין שמו של לפיד כי שמגבה מה שלוי כינה "הרג מכוון של ילדים פלסטינים על ידי חיילי צה"ל".

בטור, תחת הכותרת "אחרי, לרצח", כותב בין היתר לוי "הירגו, חיילים, הירגו. שום רע לא יאונה לכם אם תרטשו את גופו של נער פלסטיני במנוסתו בשלושה כדורים מטווח קצר — מפקדיכם ויאיר לפיד יריעו לכם. ירו במיידי אבנים, בלא חשש, ירו בכל אחד שנחשד, ובלבד שיהיה פלסטיני. ואל תבינו שלא כהלכה: ירו על מנת להרוג. לא לעצור, לא לפצוע, להרוג. הפקודה המיתולוגית "אחרי" במשמעותה החדשה: אחרי, להרג ילדים; אחרי, לרצח. זהו אתוס הגבורה של צה"ל 2016".

לפיד הגיב לדברים. "זהו טקסט מפלצתי של עתון שירד מזמן מהפסים. בהמשך הדברים הוא מאשים גם אותי בהרג הזה, אבל על כבודי אני מוחל. על כבודם של חיילי צה"ל ממש לא.
מי שמציג את חיילינו כרוצחים חסרי אבחנה משקר ביודעין וגם מתיר את דמם. בכל תולדות המלחמות לא היה צבא שעשה יותר כדי לשמור על מוסר הלחימה וטוהר הנשק, אבל את "הארץ" זה לא מעניין. מדובר בעלון רווי בשנאה עצמית של השמאל הקיצוני, והמאמר הזה – כמו מאמרים רבים אחרים – הוא דרכו להכשיר את הטרור. לפי ההגיון שלו, אם יציג את חיילי צה"ל כרוצחים, יוכל לטעון שהחמאס והג'יהאד-האיסלאמי והסכינאים והמחבלים המתאבדים פועלים בעצם ממניעים של הגנה עצמית".

עוד כתב לפיד כי "אילו המאמרים הללו פורסמו רק בישראל, ורק בעברית, אפשר היה לפטור אותם בניד ראש כדבריהם של מיעוט שולי של שמאלנים קיצוניים. הבעיה היא ש"הארץ" מתורגם לאנגלית והטקסטים האלה מופצים בכל העולם וגורמים למדינת ישראל נזק נורא. כשמישהו תוקף אותם, הם ממהרים לצעוק "חופש הביטוי!" מאה אחוז, אבל חופש הביטוי שייך לכולם, ואם בשמו מותר להם לשקר, אז בטח שמותר לי להגיד את האמת: "הארץ" הוא אנטי ציוני, אנטי ישראלי, והוא כבר לא באמת עתון", דברי לפיד.

גדעון לוי מסר בתגובה לוואלה ברנז'ה: "הדברים האלה מילאו אותי בשמחה כפולה: ראשית, אני שמח שיאיר לפיד קורא 'הארץ' כי הוא תמיד מתגאה בכך שהוא לא קורא את העיתון. שנית, אני תמיד שמח שלפיד משיל את המסכות ומראה את פרצופו האמיתי. מדובר בעוד ברוך מרזל קטן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully