וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאית והסאטיריקנית דניאלה שמי הלכה לעולמה

וואלה ברנז'ה

16.4.2016 / 19:15

העיתונאית והמגישה שכתבה את הטור "דניאלה היקרה" ב"ידיעות אחרונות" והשתתפה בתוכנית "אין עם מי לדבר", הלכה לעולמה בגיל 72 לאחר מאבק במחלה קשה. ריבלין: "את הביקורת הנוקבת שהעבירה, נהניתי לשמוע ולקבל, גם כשהייתה החריפה ביותר"

דניאלה שמי. קרדיט קריאטיב קומנס
צילום נחום עסיס, מערכת וואלה! NEWS
דניאלה שמי ז"ל/מערכת וואלה! NEWS, קרדיט קריאטיב קומנס צילום נחום עסיס

הסופרת, העיתונאית והסטיריקנית דניאלה שמי הלכה היום (שבת) לעולמה לאחר מאבק במחלה קשה. היא עבדה כעיתונאית במשך כ-25 שנים בעיתון "העולם הזה" וזכורה בעיקר בשל הטור "דניאלה יקרה" שכתבה שנים ארוכות בעיתון "ידיעות אחרונות" בו ענתה על שאלות כותבים.

שמי גם השתתפה בתוכנית "אין עם מי לדבר" בערוץ 2, לצידם של הצייר יאיר גרבוז, המאייר דני קרמן, המוזיקאי יאיר ניצני, המשורר יהונתן גפן, השחקנית אודיה קורן וחבר הכנסת לשעבר וכיום נשיא המדינה רובי ריבלין. בנוסף, הגישה במשך עשור את תוכנית הסאטירה בגלי צה"ל "יתוש בראש" וכיכבה בתוכנית בישול בטלוויזיה.

שמי הייתה נשואה לסופר והעורך גבריאל מוקד, נישואים שהסתיימו כשלוש שנים מאוחר יותר. מאוחר יותר נישאה בשנית לסופר אהרן שמי ונולדו להם שני בנים. שמי הלך לעולמו בשנת 2010.

ריבלין מסר: "בצער גדול שמעתי על מותה של דניאלה שמי, החכמה והיקרה. עיתונאית שנונה וחריפה שהיה לי הזכות לחלוק איתה מסך בתוכנית הסאטירה "אין עם מי לדבר". את הביקורת הנוקבת שהעבירה, נהניתי לשמוע ולקבל, גם כשהייתה החריפה ביותר. היה לה חוש הומור מבריק, והיו לה אבחנות מקוריות והמלצות מעודדות, כמו זו, שנחרטה בזיכרוני: "תפוחי אדמה אינם משמינים. משמין רק מי שאוכל אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully