וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרחים למו"ל: מיהם שיאני המתנות לחג?

19.4.2016 / 10:38

עתידו של תאגיד השידור הציבורי לא ברור, אבל לפחות בפסח עובדי ערוץ 1 החברים בוועד ייהנו משתי מתנות בשווי כולל של 1,050 שקלים. על רקע סכסוך העבודה - כמה יקבלו בקבוצת ידיעות? וואלה ברנז'ה מגישה את המדריך המסורתי המלא

מתנה גרועה. אילוסטרציה, ShutterStock
מי צריך מתנות יח"צ. שי לחג/ShutterStock, אילוסטרציה

אחרי שהזיעו על הכנת גיליונות חג, ספיישלים והפקות מיוחדות, האביב הגיע ועימו גם הזמן הזה בשנה שבו עובדי ענף התקשורת יכולים להוריד הילוך, להירגע וליהנות מחופשת הפסח ומהמתנות שיקבלו מהבוסים. על רקע (עוד) שנה לא פשוטה ורצופת משברים - הנה המדריך המלא. ויש הפתעות.

עובדי חברת החדשות של ערוץ 2 יקבלו השנה לפסח תלושים בשווי 400 שקלים. גם קשת תחלק לעובדי הזכיינית, כולל עובדי אתר מאקו, סכום זהה. רשת לעומת זאת תחלק לעובדיה תווי קנייה בסכום גבוה יותר, של 500 שקלים. וואלה ברנז'ה שמחה לדעת שלמרות רכישת "האח הגדול" והמעבר של צביקה הדר לזכיינית, עוד נשאר מספיק כסף בקופת החברה כדי לפנק את העובדים.

ברקע הפרסומים אודות קיצוצים בערוץ 10, קבוצת RGE תחלק השנה לעובדי ערוץ 10, אתר נענע, ערוץ הספורט וערוץ הילדים תלושים בשווי 350 שקלים. עובדי ערוץ 20 יקבלו לפסח 350 שקלים בתווי קנייה. בנוסף לכך, העובדים גם יקבלו הגדה של פסח תוצרת עמותת "ציפור הנפש", המעסיקה אמנים בעלי צרכים מיוחדים.

עובדי רשות השידור, הנמצאת לקראת סגירה ופתיחה של התאגיד החדש, יקבלו לכבוד הפסח האחרון שלהם כעובדי הרשות הישנה 400-450 שקלים בתלושים. חברי הוועד בערוץ 1 ייהנו גם מתלושים בשווי 600 שקלים - וואלה ברנז'ה רוצה מיקור חוץ למתנה הזאת. עובדי הטלוויזיה החינוכית יקבלו 500 שקלים בתווי קנייה.

ניידת רשות השידור. אתר אגודת העיתונאים, אתר רשמי
לא במתנות: ניידת ישנה של רשות השידור/אתר רשמי, אתר אגודת העיתונאים

רדיו: גל"צ בראש; ברדיו האזורי יקבלו כמחצית

העובדים של גל"צ יקבלו 550 שקלים בתלושים – סכום אותו יקבלו השנה כל האזרחים שעובדים בצה"ל. לעומת הסכום הגבוה שיחולק בתחנה הצבאית, העובדים ברדיו תל אביב ייהנו מתווי קנייה בסך 250 שקלים. גם העובדים ברדיו 99 eco יקבלו 250 שקלים בתלושים.

בתחנת רדיו דרום יפנקו את העובדים לכבוד החג בתלושים בסך 250-500 שקלים. ברדיו ללא הפסקה 103fm העובדים ייהנו מתווי קנייה בסך 300 שקלים ויקבלו בנוסף בקבוק יין. בגלי ישראל יחלקו לעובדים תלושים לרמי לוי בסך 300 שקלים. וואלה ברנז'ה מקווה שהתלושים מגיעים עם אבטחה צמודה.

בקבוצת הארץ, הכוללת את TheMarker, יחלקו לעובדי הקבוצה 300 שקלים בתווי קנייה. העובדים מוזמנים לקנות ליאיר לפיד מתנת פיוס. עובדי אתר וואלה! NEWS יקבלו לחג תלושים בשווי 350 שקלים.

קבוצת ידיעות, שביצעה לאחרונה את המעבר לראשון לציון ונמצאת על רקע המעבר בסכסוך עבודה, תחלק לעובדי "ידיעות אחרונות", אתר ynet, "כלכליסט", "לאשה", "בלייזר", "פנאי פלוס" והמקומונים - תלושים בשווי 200 שקלים. וואלה ברנז'ה ממליצה להתפנק במוניות לרחוב מוזס. בסמוך לבית ידיעות החדש, עובדי "גלובס", יקבלו השנה 300 שקלים בתווי קנייה.

בישראל היום ואתר NRG יחלקו לעובדים תלושים בשווי 400 שקלים. ב"מעריב" – שם מרבית העובדים פרילנסרים – שומרים בחשאיות מוחלטת על גובה השי לחג. לתשומת ליבו של העובד לשעבר, אבירם זינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully