וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 20 מציג: מספרים באוויר

20.4.2016 / 13:42

בפוש שהערוץ הוציא אמש נכתב "עשרות אלפים בעצרת התמיכה", לעומת רוב האתרים שדיווחו על נתון של כמה אלפים בודדים בכיכר רבין. במשטרה מכחישים שהנתון הגיע מהם. ערוץ 20: "במקום להתעסק במספרים תבדקו איך כל גופי השידור הצהירו שלא ישדרו מהעצרת ובסוף כולם שידרו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למה להיות קטנוניים. הפוש של ערוץ 20/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתר ערוץ 20 הוציא אתמול בערב (שלישי) פוש על "עשרות אלפים בעצרת התמיכה בלוחם אלאור אזריה", לעומת רוב אתרי האינטרנט וערוצי החדשות שדיווחו על נתון בסדר גודל של כמה אלפים בודדים. במשטרה אומרים כי הם כלל לא מסרו לתקשורת נתון על כמות המשתתפים בעצרת, שנערכה בכיכר רבין. ואולם, בדרך כלל נהוג לפרסם הערכות הנמסרות לכלי התקשורת על ידי גורמים במשטרה ולעשות ממוצע עם ההערכות שנמסרות על ידי מארגני האירוע.

אחד ממארגני עצרת התמיכה לחייל היורה הוא עיתונאי ערוץ 20 שרון גל, אשר במקביל לתפקידו בערוץ משמש גם כיחצ"ן של משפחת אזריה ואחראי על ההתנהלות התקשורתית שלה. גל פתח את העצרת ואמר: "באנו לכאן כי חינכו אותנו שלא מפנים עורף, אלא להיפך תומכים ומחזקים אותו. עם ישראל מתגייס ובא לתמוך בלוחמים. אלאור אח שלנו, אנו בטוחים שעכשיו אתה יושב במעצר, צופה ורואה עם ישראל מאחוריך עם ישראל איתך ולא מפקיר".

מלבד גל, בעצרת השתתפו האמנים מושיק עפיה, מאור אדרי וסאבלימינל. באירוע נאמו בני המשפחה של החייל, דבורה גונן, אמו השכולה של דני גונן, שנהרג בפיגוע ירי בבנימין ביוני שנה שעברה ורותי חסנו, אלמנתו של אברהם חסנו, שנדרס למוות בפיגוע ליד חברון. להפגנה גם הגיעו חברי הכנסת מהליכוד, נאווה בוקר ואורן חזן.

בתחילת החודש פורסם כי היח"צנית רותם טוני, שייצגה בתקשורת את החייל שירה במחבל בחברון, פרשה מהתפקיד כעבור פחות משבועיים בעקבות חיכוכים עם שרון גל, כאשר לפי הערכות של גורמים המעורים בפרטים הסיבה לכך היתה ככל הנראה הניסיון של גל להשתלט על הזירה התקשורתית.

מערוץ 20 נמסר: "במקום להתעסק במספרים תבדקו איך כל גופי השידור הצהירו שלא ישדרו מהעצרת ובסוף כולם שידרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully