וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפרגנים? חפשו את האמא בפרסומת

20.4.2016 / 16:20

בפרסומת לדנונה המיועדת למגזר החרדי ונעדרת דמות נשית כתוב: "להיות אמא זה לפרגן למשפחה, לשדרג, לחשוב על הכל ולדעת כשצריך, גם לגוון". שטראוס: "חשוב לנו כן להתייחס לנשים, לפחות בכתב, באמצעות הפרסומים בפלטפורמות אלו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרסומת לדנונה במגזר החרדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"להיות אמא זה לפרגן למשפחה, לשדרג, לחשוב על הכל ולדעת כשצריך, גם לגוון", כך כתוב בפרסומת חדשה לדנונה של חברת שטראוס המיועדת למגזר החרדי. רק ששטראוס לא פרגנה מספיק לאמהות, והן מודרו מהמודעה. בפרסומת רואים משפחה חרדית הכוללת אבא ושני ילדים, אשר יושבים ליד שולחן אוכל עמוס במוצרים של דנונה. הפרסומת הופקה על ידי חברת בולטון פוטנציאל, משרד פרסום הפועל במגזר הדתי והחרדי.

זו לא הפעם הראשונה בה נשים מודרות מפרסומות המיועדות למגזר החרדי של חברות גדולות במשק. בדצמבר האחרון פנה גולש בפייסבוק לנציגי חברת החשמל וניסה לברר מדוע בקמפיין של שקע ותקע אין דמות אם למרות שהתווסף ילד לפרסומת. בתגובה החברה השיבה לו בין היתר כי "אילו היינו מוסיפים לצידם/במקום אחד מהם דמות נשית, הייתה לנו מגבלה לעשות בהם שימוש בפעילות פרסומית במגזר החרדי".

משטראוס נמסר בתגובה: "הפרסומת מיועדת אך ורק לפרסום במגזר החרדי, מוצגת באזוריי המגזר החרדי ומותאמת לצרכני המגזר, וככזו מתפרסמת באמצעי תקשורת שאינם מפרסמים תמונות של נשים. עם זאת חשוב לנו כן להתייחס לנשים, לפחות בכתב, באמצעות הפרסומים בפלטפורמות אלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully