וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרת לאבן גבירול: טל שלו תהיה הכתבת הפוליטית של וואלה

21.4.2016 / 14:12

שלו תחליף בתפקיד את עמרי נחמיאס, שמונה לאחרונה לשליח וואלה בוושינגטון. שלו שימשה בעבר כסגנית ראש מערכת החדשות של וואלה!NEWS וככתבת המדינית של האתר, וב-2013 הצטרפה לערוץ החדשות הבינלאומי i24news

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזרת הביתה. טל שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טל שלו חוזרת לוואלה, ותשמש ככתבת הפוליטית החדשה של האתר. שלו תחליף בתפקיד את עמרי נחמיאס, שמונה לאחרונה לשליח וואלה בוושינגטון ומסקר עבור האתר את מערכת הבחירות בארה"ב.

שלו שימשה בין השנים 2010-2013 כסגנית ראש מערכת החדשות של וואלה!NEWS וככתבת המדינית של האתר. ב-2013 הצטרפה לערוץ החדשות הבינלאומי i24news שם הייתה הכתבת המדינית של הערוץ באנגלית, ובמקביל כתבה בקביעות עבור "ליברל". בעבר, שלו היתה עורכת עמוד ראשון ורכזת כתבים ב"הארץ", ועורכת "עושים צהריים" עם יעל דן.

שלו מסרה בתגובה: "אני שמחה ונרגשת לחזור לעבוד לצדם של חבריי בוואלה ומודה לערוץ i24news ולפרנק מלול על הזכות לקחת חלק בהקמת ערוץ החדשות הבינלאומי הראשון בישראל. שיהיה בהצלחה לכולם".

מיכל קליין, ראש מערכת החדשות בוואלה, אמרה: "אני מברכת על שובה של טל שלו למערכת וואלה. טל היא עיתונאית מקצועית מהשורה הראשונה ותהווה חיזוק משמעותי לנבחרת הכתבים המובילה של וואלה! NEWS".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully