וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין "שוקה": לשכת סוכני הביטוח הגישה בקשה לביזיון בית המשפט

24.4.2016 / 14:20

לאחרונה הועלה סרטון מצונזר של ביטוח ישיר, למרות החלטת בית המשפט להסיר את הקמפיין. לשכת סוכני ביטוח: "מדובר בסרטונים שהופקו ושודרו גם לפני מתן פסק הדין וכוללים את אותם מסרים, שנמצאו אסורים בפסק הדין"

אילון זרמון ושוקה צוער על פסילת תשדיר הפרסומת שנפסלה לשידור. מערכת וואלה!
"בלבול בקרב הצופים". שני כהן בקמפיין "שוקה"/מערכת וואלה!

לשכת סוכני ביטוח הגישה הבוקר (ראשון) בקשה לביזיון בית המשפט ואכיפת צו המניעה בפסק דין של בית המשפט המחוזי בתל אביב - שהורה באמצע החודש להסיר את קמפיין שוקה מן האוויר. למרות ההחלטה של בית משפט, לפני כמה ימים הועלה סרטון מצונזר של החברה בכיכובה של שני כהן. השופט, אליהו בכר, הורה לביטוח ישיר להגיב בתוך 10 ימים לבקשה, והפסיקה אמורה להינתן כעבור 5 ימים נוספים.

בנימוקי הבקשה של לשכת סוכני ביטוח נטען כי "קמפיין שוקה נמשך בפייסבוק וביו טיוב של ביטוח ישיר - על אף דרישת לשכת סוכני ביטוח להסרתם. בסרטונים אלו נמשך המסר לפיו 'הסוכן מיותר', 'למה לממן סוכן', וכי רכישה ישירות מהחברה, תחסוך כסף".

עוד טוענים בלשכה כי "לאחר פסק הדין של בית המשפט המחוזי, העלתה ביטוח ישיר גרסה חדשה של סרטון - 'שלמה המלך' - במסגרתו עדיין אומר 'המלך' כי הסוכן מיותר, ומבצע 'סילוק' ראוותני שלו. 'במקום לעבוד ישירות מול חברת הביטוח, תקוע להם היום באמצע... סוכן, זה מיותר, לא צריך את זה'. ובהמשך 'זה עולה לי רק.. איזה תרי זוזי'. כאשר מהסיומת הוסר החלק המציע להפסיק לממן סוכן שנאסר במפורש".

בנוסך לכך, לטענת הלשכה, "מדובר בסרטונים שהופקו ושודרו גם לפני מתן פסק הדין וכוללים את אותם מסרים, שפוענחו והוסברו על ידי העדה המומחית ד"ר טורין, ונמצאו אסורים בפסק הדין, ובכלל זה המסר לפי סילוק הסוכן מהתמונה יביא להוזלת עלויות בהתקשרות ישירה". לסיכום, בלשכה טוענים כי "חזרתה מזכירתו של שוקה אל מסך הטלוויזיה, יחד עם הציטוטים הללו יוצרים בעליל בלבול בקרב הצופים שמוליך לרושם כאילו צו המניעה עוכב, שלא לומר בוטל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully