וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאית החשודה בניסיון רצח אמה: "מעדתי על שואב – והשמן נשפך"

26.4.2016 / 14:30

העיתונאית, שבשנות ה-20 לחייה, טענה בפני חוקרי המשטרה כי התקרית שבה נפגעה אמה באורח קשה אירעה בטעות. ואולם, לטענת המשטרה, הפציעות לא עולות בקנה אחד עם גרסתה

עיתונאית החשודה בניסיון רצח אמה. פייסבוק, צילום מסך
מעצרה הוארך עד ליום חמישי. העיתונאית החשודה/צילום מסך, פייסבוק

"מעדתי על שואב אבק רובוטי – והשמן הרותח נשפך על אמי" – כך טענה בפני חוקרי המשטרה העיתונאית הצעירה החשודה כי ניסתה לרצוח את אמה, שנפגעה באורח קשה. ואולם, לטענת המשטרה, הפציעות לא עולות בקנה אחד עם גרסתה.

אתמול (שני) האריך בית משפט השלום בפתח תקווה עד ליום חמישי את מעצרה של העיתונאית, בשנות ה-20 בחייה, העובדת בכמה כלי תקשורת בטלוויזיה וברדיו. צו איסור פרסום הוטל על פרטיה המזהים. בשבוע שעבר הגיעה האם, בשנות ה-50 לחייה, לבית החולים מאיר שבכפר סבא. על פניה ובחלקי גוף נוספים היו כוויות קשות. כמה ימים לאחר מכן התעורר חשדם של הרופאים כי לא מדובר בתאונה ביתית, אלא בניסיון חבלה במזיד.

במשטרה שחזרו בימים האחרונים את האירוע ביחד עם החשודה. מהחומר הסודי שהוגש לבית המשפט עולה כי החשד נגדה התחזק. "גרסתה של החשודה, כעולה מהודעותיה ומן השחזור שערכה, מעלה תמיהות רבות הן בנוגע למהות מעשיה של החשודה, הן בנוגע ללבושה לפני האירוע, הן בנוגע למעשיה לאחר הפגיעה באם והן בנוגע לסיבתיות המעשים כולם", ציינה השופטת הדס רוזנברג.

לדבריה, "לא למותר להוסיף בהקשר זה כי חלקים לא מעטים בגרסת החשודה, בעיקר בנוגע לטיב יחסיה עם אמה ולמהות מעשיה לאחר שפיכת השמן, לא מצאו אישוש בהודעות שנגבו ממעורבים הנוגעים לעניין". מהחלטת בית המשפט עולה כי המשטרה גבתה כמה עדויות של מקורבי המשפחה, שהעידו על רקע נפשי של החשודה. זאת לצד יחסים מתוחים עם האם ולטענות על מקרי אלימות קודמים מצד העיתונאית.

עוד בוואלה! NEWS
חשד: בני זוג הדליקו מנגל, לא כיבו – וגרמו לשריפת הענק ביער ביריה
ברקע המתיחות: יהודים השתטחו בהר הבית - וגרמו למהומה
משפחת ההרוגה בתאונה במנהרות הכרמל: עזרו לנו למצוא את הטלפון שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully