וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי רשף על הנערים בראיון הויראלי: "לא קוף ולא בבון"

27.4.2016 / 13:12

מגיש הטלוויזיה התייחס הבוקר לראיון ששודר בתוכניתו, ובו רואים חבורת נערים מפריעה לפקח הכינרת לדבר: "נער שסתם השתטה מול המצלמה. מה קרה?". אחד הנערים: "ההתנהגות של אנשים בפייסבוק לא מכבדת. ביזו אותי"

חדשות 10

"קורא את אלפי הטוקבקים על הנער בעל אלף הפרצופים, איזו התלהמות...לא קוף ולא בבון, נער שסתם השתטה מול המצלמה. מה קרה?", כך הגיב היום (רביעי) בטוויטר העיתונאי ומגיש הטלוויזיה רפי רשף, לראיון המדובר שנערך אתמול בתוכניתו עם פקח רשות הכינרת, פנחס ג'ינו. בראיון, שהפך ללהיט ויראלי ברשתות החברתיות, רואים כיצד חבורת צעירים בכנרת מפריעה בכוונה לפקח ומונעת ממנו להתראיין, כאשר הם משתטים מסביבו ועושים פרצופים למצלמה.

אחד מהנערים שהופיע בראיון אתמול, דיבר הבוקר בתוכנית של ניב רסקין בגל"צ ואמר: "אני מצטער שעשיתי את זה, אבל מכאן ועד העליהום שעשו עלינו ברשתות החברתיות המרחק גדול. אנחנו ילדים שמשתובבים ועושים שטויות. לא חשבתי שזה יגיע כל כך רחוק".

הנער הוסיף כי בסך הכל מדובר ב"חברים שרואים מצלמה ורוצים לעשות צחוק". לטענתו, "ההתנהגות של אנשים בפייסבוק לא מכבדת. ביזו אותי". ברשתות החברתיות כינו אתמול את חבורת הנערים "בבונים", "בהמות" ו"ערסים". הנער הוסיף כי "הגולשים ברשת אמרו שבגלל ילדים כמוני המדינה נראית ככה וכדומה, זה לא במקום. היו תגובות מאוד קשות כמו 'אמן תישרף' ו'אני מוכן לממן לך קונדומים לכל החיים, שלא תתרבה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully