וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב שני: מנחם טוקר בדרך החוצה מרדיו "קול חי"

27.4.2016 / 14:13

לוואלה ברנז'ה נודע כי התוכנית של טוקר המשודרת במוצ"ש על סף ביטול. הסיבה: שעון הקיץ מעכב את שידור השיעור של הרב יצחק יוסף – ומביא להתנגשות עם תוכניתו. לפי הערכות של גורמים בתחנה, ההחלטה נובעת מלחצים כבדים שמגיעים מכיוונו של דרעי

מנחם טוקר. נתן איבגי, מערכת וואלה! NEWS
יעזוב את התחנה? מנחם טוקר/מערכת וואלה! NEWS, נתן איבגי

התוכנית של מנחם טוקר ברדיו "קול חי" על סף ביטול, כך נודע לוואלה ברנז'ה. הסיבה נעוצה בשעון הקיץ, שגורם לדחייה בשעת השידור של הרב יצחק יוסף – כך שהשיעור מתנגש עם שעת השידור של תוכניתו של טוקר. לפי הערכות, במידה והתוכנית תידחה לשעה מאוחרת ולא רלוונטית, טוקר צפוי לעזוב את התחנה.

טוקר, הנחשב לאחד הכוכבים הגדולים בתחנה, משדר את תוכניתו "מוצ"ש חי עם מנחם טוקר" מיד לאחר השיעור של הרב. בגלל שהשיעור מתחיל כשעה וחצי לאחר צאת השבת ובעקבות המעבר לשעון הקיץ – זמן שידור התוכנית והשיעור מתנגשים. מסתמן שבתחנה החליטו לדחות את התוכנית של טוקר לשעה מאוחרת יותר ולא רלוונטית, כך שהם בעצם "מוותרים" על תוכניתו. זאת לאחר שבתחנה ניסו לאחרונה לשחק בין לוחות הזמנים, וחתכו את השיעור של הרב כרבע שעה לפני סיומו ועברו בשעה 22:00 לתוכנית של טוקר.

לא ברור מה מניע את ראשי התחנה לוותר דווקא על התוכנית של טוקר, שהיא זאת שמביאה רייטינג, במיוחד בהשוואה לשיעור של הרב. לטוקר יש גם תוכנית בולטת נוספת בתחנה, המשודרת בכל יום בצהריים. לפי הערכות של גורמים בתחנה, ההחלטה נובעת מלחצים כבדים שמגיעים מהכיוון של יו"ר ש"ס אריה דרעי. אם אכן זה יקרה וטוקר ייאלץ לעזוב את התחנה, זאת לא תהיה הפעם הראשונה שלו. לפני כשבע שנים הוא פוטר מהתחנה בפתאומיות ושידר בתחנות מקומיות (רדיו ירושלים ורדיו דרום). לפני כארבע שנים הוא שב לתחנה עם חוזה טאלנט, הנחשב ליקר במגזר החרדי.

בשבוע שעבר פורסם כי חברי מועצת הרשות השנייה נפגשו עם הנהלת רדיו "קול חי", במסגרת בדיקה שנערכה ברשות בנוגע לשאלה האם שידורי הרדיו מוטים לטובת דרעי. ב"קול חי" דחו את הטענות האלה. הדיון ברשות הגיע על רקע המאבק בין שתי תחנות הרדיו החרדיות, "קול חי" המזוהה עם דרעי ו"קול ברמה" המזוהה עם אלי ישי.

בנובמבר האחרון התנהל סביב שידור השיעור של הרב מאבק מתוקשר של רדיו "קול חי" עם רדיו "קול ברמה". בתחילה, הרב אישר לרדיו "קול ברמה" להעביר את השיעור, אך ברגע האחרון בלשכתו הורו לתחנה שלא להעביר את השיעור ורדיו "קול חי" הודיע כי הוא זה שיעביר את השידור. ההחלטה של רדיו "קול ברמה" לוותר על השידור התקבלה בשל האלימות שהופעלה בזמנו כלפי עובד התחנה, שביקש לשדר מבית הכנסת בו מועבר השיעור.

ברדיו "קול חי" סירבו להגיב.

את תגובתו של טוקר לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully