וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוברת המשטרה התבלבלה בקבוצות וואצאפ: "הזויים שעולים עם גדיים"

28.4.2016 / 8:28

מירב לפידות כתבה בקבוצת דוברים בדרום כי היהודים שעולים להר הבית "מחביאים גדיים בקרטון. ובא לי לשאול אותם - באמת לא חשבתם שנעלה על זה. גאונים". איתמר בן גביר: "היא צריכה ללכת הביתה או לעמוד לדין משמעתי, ואם אלשיך לא ינקוט נגדה בצעדים - הכתם יידבק במשטרה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אופס, טעות". הודעות הדוברת בקבוצת הוואצאפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הזויים שעולים עם גדיים כדי להקריב את קורבן הפסח", כך כינתה אמש דוברת המשטרה, מירב לפידות, את המבקרים היהודים שעולים להר הבית. הדברים נכתבו על ידה בקבוצת וואצאפ בשם "דוברות מג"ב כתבי דרום".

לאחר מכן לפידות הוסיפה "מחביאים גדיים בקרטון. ובא לי לשאול אותם – REALY?, באמת לא חשבתם שנעלה על זה. ממש גאונים". לבסוף היא הבינה את הטעות ואף כתבה "אופס, טעות", מה שמעיד כי כנראה התבלבלה ולא התכוונה לפרסם את הדברים האלה בקבוצה זאת.

בתגובה לדבריה של לפידות, אמר איתמר בן גביר כי "עצוב מאוד לגלות שמי שמקורבת למפכ"ל החדש סבורה שמצוות הקרבת קורבן פסח שהמפכ"ל ועוד המוני בית ישראל הזכירו אותה בהגדה היא 'הזיה'. אמירות הדוברת מסבירות את היחס הנוקשה של המשטרה לעולי הר הבית. בכל מקרה, דוברת שמרשה לעצמה לכתוב כך (אפילו אם ההודעה לא נשלחה לעיתונאים) צריכה ללכת הביתה או לפחות לעמוד לדין משמעתי, ואם אלשיך לא ינקוט נגדה בצעדים הכתם יידבק במשטרה".

לפידות מונתה לתפקיד לאחרונה, לאחר ששימשה בעבר כדוברת משרד האוצר. מטרת המינוי שלה נועד לנסות ולשקם את התדמית של המשטרה, שספגה לאחרונה מספר חבטות. היא נכנסה לתפקיד זמן קצר לאחר מינויו של המפכ"ל רוני אלשיך, שהודיע על שורה של שינויים בתחום הדוברות ויחסי הציבור של המשטרה, ובהם איסור על קצינים לקיים ראיונות ושיחות רקע עם עיתונאים ללא נוכחות דוברים.

את תגובתה של לפידות לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully