וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיר ניסני היא העיתונאית החשודה שניסתה לרצוח את אמה

העיתונאית בת ה-24 מכפר סבא, שהגישה בעבר פינות בערוץ 10 ובכלי תקשורת נוספים, היא הצעירה שנעצרה לפני כשבוע בחשד ששפכה על אמה שמן רותח בעת שישנה. היום הוסר צו איסור הפרסום שהוטל על זהותה. דיווח מאולפן וואלה! NEWS

עריכה: ניר חן

העיתונאית החשודה שניסתה לרצוח את אמה היא ספיר ניסני, בת 24 מכפר סבא, שהגישה בעבר פינות בערוץ 10 ובטלוויזיה החינוכית ושימשה כתבת בכמה מקומונים – כך הותר היום (ראשון) לפרסום. ניסני חשודה כי שפכה על אמה שמן רותח בזמן שישנה וגרמה לה כוויות קשות, אך היא מכחישה וטוענת כי מדובר היה בתאונה.

"מעדתי על שואב אבק רובוטי – והשמן הרותח נשפך על אמי", טענה ניסני בפני חוקרי המשטרה. ואולם, לטענת המשטרה, הפציעות אינן עולות בקנה אחד עם גרסתה. ביום חמישי האריך בית משפט השלום בפתח תקווה את מעצרה בשישה ימים.

בתחילת השבוע שחזרו במשטרה את האירוע יחד עם ניסני. מהחומר הסודי שהוגש לבית המשפט עלה כי החשד נגדה התחזק. "גרסתה של החשודה, כעולה מהודעותיה ומן השחזור שערכה, מעלה תמיהות רבות, הן בנוגע למהות מעשיה, הן בנוגע ללבושה לפני האירוע, הן בנוגע למעשיה לאחר הפגיעה באם והן בנוגע לסיבתיות המעשים כולם", ציינה השופטת הדס רוזנברג בהארכת מעצרה ביום שני שעבר.

עוד על ניסיון הרצח:
"מיד כששמעתי על ניסיון הרצח - ידעתי שזאת היא"
העיתונאית החשודה בניסיון רצח אמה: "מעדתי על שואב – והשמן נשפך"
עיתונאית נעצרה בחשד שניסתה לרצוח את אמה בשנתה; מצבה קשה

ספיר ניסני, העיתונאית החשודה בניסיון רצח אמה. פייסבוק, צילום מסך
"גרסתה מעלה תמיהות". ניסני/צילום מסך, פייסבוק

האם, בשנות ה-50 לחייה, הגיעה לפני כשבועיים לבית החולים מאיר שבכפר סבא, כשעל פניה ועל חלקי גוף נוספים היו כוויות קשות. כמה ימים לאחר מכן התעורר חשדם של הרופאים כי לא מדובר בתאונה ביתית, אלא בניסיון חבלה במזיד. בסוף השבוע הקודם נעצרה ניסני. מחקירת המשטרה עלה כי בין השתיים היה סכסוך קודם.

ניסני החלה את דרכה בתקשורת בהיותה בת 14 בלבד במקומון "קול הכפר". היא למדה בבית הספר לטלוויזיה של "רשת", ובמקביל החלה להגיש פינות בתכניות בערוץ 10 והתארחה כמה פעמים בתכנית "הצינור". נוסף על כך, ניסני התארחה בתכניות הבוקר השונות של הערוץ ובתכנית "עושים סדר" בטלוויזיה החינוכית והופיעה בתכנית הבוקר של "קשת". לאורך השנים היא כתבה כפרילנסרית במקומונים שונים באזור השרון, שימשה כתבת לענייני חינוך ברשת המקומונים של שוקן וכתבה טורים ב-ynet ובמאקו. לאחרונה היא הובילה את "מחאת בתי השחי" נגד הסרת שערות גופן של נשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully