וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבר של ניסני: ניסיון דקירה במזלג ברביקיו וצווי הרחקה מאמה

1.5.2016 / 13:30

מקורב לספיר ניסני סיפר לוואלה ברנז'ה כי היא הייתה מעורבת במספר תקריות אלימות עם אמה, שאף רצתה לאשפז אותה ב"שלוותה" כשהייתה בת 17. המקורב: "האמנתי לה במשך שנים והגנתי עליה בחירוף נפש מול אמה – שתמיד אמרה לי 'יום אחד אתה תבין'"

עריכה: ניר חן

ספיר ניסני, העיתונאית שנעצרה לפני כשבועיים בחשד שניסתה לרצוח את אמה, כבר ניסתה בעבר לפגוע באמה בצורה קשה, ואף הוצאו נגדה מספר צווי הרחקה - כך לפי גורם המקורב לניסני. לטענתו, לניסני היו בעבר מספר תקריות אלימות עם אמה, והיא אף רצתה לאשפז אותה בכפייה כשהייתה בגיל 17 במרכז לבריאות הנפש "שלוותה". המקורב תיאר כי בשלב מסויים היחסים עם אמה היו כל כך מתוחים עד שניסני עברה לגור אצל סבתה, לאה, עד שלבסוף גם היא לא רצתה להשאיר אותה אצלה - וספיר חזרה לבית אמה למרות צו ההרחקה.

לפי המקורב, התקרית הקשה ביותר אירעה ב-2009, כאשר ניסני ניסתה לדקור את אמה במזלג ברביקיו (מהסוג שתלוי על הקיר) - תקרית שלטענתו היא אף לא גוייסה לצה"ל. בעקבות התקרית הוגש נגד ניסני כתב אישום, ומונתה לה פקידת סעד בכפר סבא. כשהיא מסרה עדות דאז על התקרית במשטרה, ניסני טענה להגנתה שלא טוב לה בבית ושאמא שלה לא מתנהגת אליה יפה. המקורב אמר כי השוטר טען אז כי ניסני לא אמינה מכיוון שהיא נתנה עדות ללא כל רגש וכאילו דיברה על בנאדם אחר, בניגוד לרוב האנשים שנותנים עדויות במשטרה עם אמוציות רבות.

ספיר ניסני, העיתונאית החשודה בניסיון רצח אמה. פייסבוק, צילום מסך
"מניפולטיבית בצורה מסוכנת". ספיר ניסני/צילום מסך, פייסבוק

המקורב אמר היום לוואלה ברנז'ה כי "הלכתי כמו עיוור אחריה ואחרי הסיפורים שלה. ראיתי רק את הצד שלה, היא מניפולטיבית בצורה מאוד מאוד מסוכנת. היא תגרום לך להתאהב בה ולא תאמין שקרה מה שקרה. תאמין לכל סיפור בידיוני שהיא תספר לך. היא ילדה מאוד מאוד חכמה, היא על סף הגאונות והיא יכולה לתעתע בכולם. אני האמנתי לה במשך שנים והגנתי עליה בחירוף נפש מול אמא שלה – שתמיד היתה אומרת לי 'אתה לא יודע על מה אתה מדבר. יום אחד אתה תבין'. לא חושב שאמא שלה תיארה לעצמה שזה יגיע למצב כזה. גם אז כשהיא ניסתה לדקור את אמא שלה במזלג עוד האמנתי לה שהיא סתם ככה נופפה אותו באוויר".

ניסני נעצרה לפני כשבועיים בחשד שניסתה לרצוח את אמה בשנתה. על פי החשד, היא שפכה עליה שמן רותח וגרמה לה לכוויות קשות מאוד בפנים ובפלג גופה העליון. האם, בשנות ה-50 לחייה, מאושפזת במצב קשה, כשהיא מורדמת ומונשמת בבית החולים מאיר בכפר סבא.

עו"ד גיא עין-צבי המייצג את ניסני מסר בתגובה: "לא ייצגתי אותה בתיק האחר בהיותה קטינה. למיטב ידיעתי אין לחובתה כל עבר פלילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully