וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני רהב, זמיר דחב"ש ודני לוי בצמרת משרד היח"צ המובילים

2.5.2016 / 8:49

האתר Everything-PR דירג את משרד היח"צ המובילים ברחבי העולם, וביניהם גם בישראל, וטוען כי "שוק היח"צ הישראלי נמצא בשיא". עוד ברשימה: עמירם פליישר, מוטי מורל ובלונד 2.0

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מלך היח"צ". רני רהב/מערכת וואלה!, צילום מסך

רני רהב, זמיר דחב"ש, עמירם פליישר, דני לוי, מוטי מורל ובלונד 2.0 הם משרדי היח"צ המובילים בישראל, כך לפי דירוג שביצע אתר Everything-PR. האתר דירג את משרדי היח"צ המובילים ברחבי העולם, וכתב בדירוג כי "שוק היח"צ הישראלי נמצא בשיא".

על דני לוי תקשורת האתר כתב כי "מ-2007 כאשר המשרד נוסד הם הפכו לאחד מחברות היח"צ המובילות במדינה. ברשימת הלקוחות ניתן למצוא את קוקה קולה, וולה, גט ועוד. לוי מנהל משרד שנמצא במגמת צמיחה מהירה, אגרסיבי וממוקד תוצאות".

בנוגע לרני רהב, האתר טוען כי במשך שני עשורים רהב היה "מלך היח"צ" של ישראל, ושבשנתיים האחרונות הוא נתקל ב"מהמורה בדרך" אך עדיין אחראי לכמה מהאירועים הגדולים ביותר שהתרחשו מ-1990 ועד ל-2014. ברשימת הלקוחות שלו ניתן למצוא את BMW, שטראוס וקרטייה.

מוטי מורל. ברני ארדוב
"סגנון אסרטיבי". מוטי מורל/ברני ארדוב

גם עמירם פליישר ברשימה, ועליו האתר כותב כי הוא למד את המקצוע עוד כששירת כחייל בדובר צה"ל, ומאז הוא עוסק במתן יח"צ. ברשימת לקוחותיו נכללים החברות בואינג, נייס ופלאפון. בנוסף, זמיר דחב"ש ממשרד שלום תל אביב גם מופיע בדירוג, והאתר מציין כי החברה נוסדה שלו נוסדה ב-2007 וברשימת הלקוחות ניתן למצוא את פייסבוק ישראל, הבנק יוליוס בר וחברת ההשקעות ברקליס.

ברשימה של האתר מופיע גם היחצ"ן מוטי מורל שייסד את החברה מורל ושות' תקשורת ב-1985. האתר טוען כי מורל ידוע בסגנון ה"אסרטיבי" שלו. האתר מציין כי מורל ייצג לאורך השנים פוליטיקאים בכירים, וביניהם יצחק רבין, בנימין נתניהו ואהוד ברק.

את הרשימה סוגר משרד בלונד 2.0, שמלבד הסניף בתל אביב יש לו גם שלוחה בבוסטון. המשרד ממוקד בלהגביר את המודעות של הצרכן למותג, משרד הבוטיק נוסד לפני כעשור, ומועסקים בו כ-25 עובדים. בין החברות שברשימה ניתן למצוא את HP, פנסוניק ואפלייד מטיריאלס.

נראה כי הדירוג של האתר כולל בחירה של משרד יח"צ בכל מיני קטגוריות שונות. כך יוצא שמהרשימה נעדרים, באופן מפתיע, משרדי יח"צ גדולים ומוכרים בישראל, כמו למשל: משה דבי, זאביק דרור, שלמור תקשורת, מוטי שרף, רונן צור, יוניק של ניסים דואק ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully