וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם עידן: ידידיה מאיר יפסיק לערוך את מדור "אפעס" - שככל הנראה ייסגר

2.5.2016 / 12:45

פרסום ראשון: במכתב ששלח מייסד מדור הסאטירה המיתולוגי לעובדי "ידיעות אחרונות", והגיע לידי וואלה ברנז'ה, מאיר כותב כי "מדור כזה צריך לעשות בהתלהבות, ואני אישית מתלהב לאחרונה משלל עיסוקים אחרים בחיי"

ידידיה מאיר. אוריה תדמור, באדיבות המשפחה
"תחושת מיצוי". ידידיה מאיר/באדיבות המשפחה, אוריה תדמור

ידידיה מאיר, המזוהה עם מדור הסאטירה המיתולוגי "אפעס", עוזב את "ידיעות אחרונות". במכתב ששלח מאיר לעובדים והגיע לידי וואלה ברנז'ה נכתב כי "הודעתי בימים האחרונים לרון ירון (עורך ידיעות) ולאביב הברון (עורך המוסף הפוליטי) על רצוני להפסיק את הופעת המדור". מאיר היה העורך של המדור בשנים האחרונות, כאשר בתחילת הדרך היה בין כותביו הראשיים, לצידו של קובי אריאלי. לפי ההערכות, המדור לא ימשיך להתפרסם בעיתון לאחר עזיבתו של מאיר.

מאיר הוסיף כי "מדור כזה צריך לעשות בהתלהבות, ואני אישית מתלהב לאחרונה משלל עיסוקים אחרים בחיי, וחש תחושת מיצוי. אני מצטער על כך שאני מצער אתכם, ומודה לכם - וכמובן לאנשי ידיעות: העורכים, המפיקים ובעיקר לגרפיקאיות רבות הכישרון והסבלנות - על המאמץ, המסירות והיצירתיות שבאו לידי ביטוי בכל שבוע מחדש (בפרט במציאות הישראלית המשעשעת והמרתקת, שיכולה לגרום לך לפתוח את המדור שעה לפני הירידה לדפוס ולהתחיל הכול מחדש)".

עוד כתב מאיר, "בדקתי היום בגוגל מתי "אפעס" עבר מ"הארץ" ל"ידיעות". מצאתי ידיעה בוואלה ברנז'ה שכתבה כתבת תקשורת ושמה ענת קם, על המדור של ידידיה מאיר, שבו כותב גם יאיר חסדיאל (היום הוא שופט שלום), שעובר משוקן אל מוזס. הידיעה הזו נכתבה לפני שמונה שנים וארבעה חודשים. נכתב שם גם שעכשיו ידידיה מאיר ויאיר לפיד (העיתונאי הזה שעליו הוא תמיד עושה פרודיות) ייכתבו באותו עיתון. אז יאיר חסדיאל, ענת קם ויאיר לפיד השתנו מאז. כעת הגיע גם זמנו של 'אפעס'". לסיכום, מאיר כתב "יאללה, יש לכם רשות להעלות לרשת את כל הבדיחות שלכם השבוע על המימונה, בית"ר ירושלים והאנטישמיות באנגליה".

"אפעס" פורסם לראשונה באינטרנט בתחילת שנות ה-2000, ובין כותביו הראשונים היה גם הסופר יאיר חסדיאל. לאחר מכן המדור התפרסם ב"הארץ" במשך כמה שנים, עד שב-2008 הוא עבר ל"ידיעות אחרונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully