וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר התהילה ההוליוודית: גל גדות וקסטרו נפרדים

3.5.2016 / 13:02

פרסום ראשון: היה ברור שזה רק עניין של זמן עד שחברות האופנה המקומיות יהיו קטנות על הכוכבת הבינלאומית, אך כעת זה קורה. גל גדות נפרדת, לעת עתה, מחברת האופנה אותה ליוותה במשך שמונה שנים. וואלה! סלבס שיר פרידה

עריכה: יותם וקס

אין הרבה מערכות יחסים יציבות בתעשיית האופנה כמו מערכת היחסים של גל גדות והחברה אותה היא מפרסמת בשמונה השנים האחרונות, קסטרו. הם ליוו את צמיחת הקריירה המטאורית שלה, והיא מצידה, נשארה נאמנה והמשיכה להצטלם עבורם גם כשבהוליווד היא כבר הפכה לכוכבת גדולה.

לעוד סיפורי סלבס:
עוז זהבי לוקח פסק זמן בחו"ל. מי יכנס לנעליו?
מזל טוב: אור דניאל ילדה בן ראשון

גל גדות. שוקה כהן
ביוש! הקמפיין האחרון של גל עבור קסטרו/שוקה כהן

מערכת היחסים הזו שרדה גם כשהיה קשה עד בלתי אפשרי: האולפנים בהוליווד אסרו על גל להתראיין על רוב הנושאים הקיימים בעולם, מה שהקשה על יחסי הציבור למותג. חברת האופנה מצידה החלה לשכור את שירותיהן של פרזנטוריות שונות כמו לירון רביבו, דר זוזובסקי, נטע אלחימיסטר, שביט ויזל והתאומות נוי והדר כדי למלא את החלל שנפער כשהכוכבת שלהם לא יכולה להגיע לצילומים בגלל הלו"ז הצפוף שלה מעבר לים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גל גדות על השטיח האדום בלונדון עם חליפה של ויקטוריה בקהאם. GettyImages
ישראל כבר קטנה עליי/GettyImages

אך כעת, כאמור, הזוגיות היפה הזו הגיעה לסיומה, כששני הצדדים החליטו שבאופן זמני גדות לא תככב בקמפיינים של החברה בשנה הקרובה. הסיבה: לוח זמנים צפוף מדי של הכוכבת ההוליוודית שכוללים צילומים לסרטים 'וונדר וומן' ו"ליגת הצדק', שמונעים ממנה להגיע לארץ ולפנות זמן לצילומים.

"מערכת היחסים נגמרה בצורה הכי יפה שיש", מספר מקורב לצדדים, "גל ובעלי החברה, אתי וגבי, מאוד אוהבים אחד את השנייה ורוכשים כבוד גדול, אבל הצדדים מבינים שאי אפשר להמשיך להשתמש בשירותיה כפרזנטורית מבלי שהיא תהיה נוכחת בתצוגות ובצילומי קמפיינים".

עם זאת, מקורות יודעי דבר יודעים לספר שלמרות ההפסקה הזמנית - גדות לא תמשיך לככב בקמפיינים של קסטרו וכי, ככל הנראה, הפרידה הזו היא סופית, "זה נכון שהם הסכימו על פרידה זמנית", מספר המקורב, "אבל זה די ברור שההצלחה של גל רק תגדל ותגדל ולוח הזמנים שלה רק יהיה צפוף יותר ולא יאפשר לה להתחייב לחברה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כובשת שערים בחו"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שגדות תמשיך לככב בסרטים הוליוודיים שוברי קופות וקמפיינים בין לאומיים, חברת האופנה מצידה תצטרך לשבור את הראש בניסיון למצוא מחליפה שתוכל להיכנס לנעליים העצומות שגל משאירה אחריה. מקורות יודעי דבר מספרים שבימים אלו שמו בחברת האופנה עין על פרזנטורית שתנסה להיכנס לנעליה של גדות וכי החוזה ממש על סף חתימה. וואלה! סלבס תמשיך לעקוב בשבילכם, כמובן.

וואלה! סלבס נפרדה מהדוור שלה אחרי זוגיות ארוכת שנים בה הוא הביא לה רק מכתבים מביטוח לאומי.

מחברת קסטרו נמסר בתגובה: "אין תגובה."

מסוכנות ADD המייצגת את גל סרבו להגיב לידיעה.

מה אתם אומרים על הפרידה? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully