וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-ONE האשימו את ח"כ טיבי בהלהטת הרוחות בטדי – כשהיה בכלל בחו"ל

2.5.2016 / 15:50

באתר פירסמו כתבה על המהומה באיצטדיון טדי כאשר בסוף כותרת המשנה נכתב: "אחמד טיבי הלהיט את האווירה". לאחר מכן, שונתה הכותרת והחלק על טיבי הוסר ממנה. ONE לוואלה ברנז'ה בתגובה: "גם ממקום מושבו בסקרמנטו ציוץ שלו הלהיט את הרוחות"

אחמד טיבי חבר כנסת במשחק של בני יהודה נגד בני סכנין. יוסי ציפקיס
נוכח נפקד. ח"כ אחמד טיבי/יוסי ציפקיס

באתר ONE פירסמו אמש כתבה על המהומה באיצטדיון טדי, ובסוף כותרת המשנה נכתב כי "אחמד טיבי הלהיט את האווירה". טיבי הגיב בטוויטר שלו וצייץ כי הוא נמצא כרגע בכלל ארה"ב: "גם כשמקללים את אמא שלי למרות שאני לא במגרש, האתר טוען שאחמד טיבי הלהיט את הרוחות! ממקום מושבי בסקרמנטו קליפורניה!". לאחר מכן, כותרת המשנה של הכתבה שונתה, והחלק על טיבי הוסר ממנה.

יש לציין כי בזמן המשחק, לאחר שכבר הרוחות התלהטו באיצטדיון, טיבי צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "וכפי שאמרתי תמיד: נוכל לנצח את הגזענים רק ע'י שת'פ יהודי ערבי. סכנין בטדי כדוגמא"; "התגובה של סכנין לגזענים: הבקעת שערים. התגובה של בית'ר להפסד: מוות לערבים"; "לכבוש, לכבוש, לכבוש. בעצם די לכיבוש.!מספיק 3".

מאתר ONE נמסר בתגובה: "הפרסום היה מדויק, לא כתבנו שח"כ טיבי היה במשחק, גם ממקום מושבו בסקרמנטו הציוץ שלו הלהיט את הרוחות, שגם כך לא היו שקטות בסיום המשחק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכותרת הישנה באתר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכותרת החדשה באתר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully