וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגודת העיתונאים בתל אביב השיקה אתר חדשות

5.5.2016 / 18:25

באגודה מתכוונים לפתח את האתר שלהם, שעד כה התבסס בעיקר על לוח זמנים ודאטה, ולהפוך אותו לאתר תוכן דינמי. תפעול האתר מוערך בעלות חודשית של אלפי שקלים. בר מוחא: "אנחנו רק בשלבי הרצה לאתר, בסה"כ חידשנו את האתר הישן"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בשלבי הרצה". האתר החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

אגודת העיתונאים בתל אביב, בראשות יוסי בר מוחא, השיקה אתר חדשות. עד כה לאגודה היה אתר שהתבסס בעיקר על לוח זמנים ודאטה שהוזן לו. כעת, באגודה מתכוונים לפתח את האתר, ובהשקה ובאריזה מחודשת הופכים אותו לאתר תוכן דינמי. לטובת העניין באגודה כבר גייסו מספר כותבים, חלקם ככל הנראה עתידים לקבל שכר.

בנוסף, לוואלה ברנז'ה נודע כי לאתר הביאו, בין היתר, את חיים יבין, יהודית יחזקאלי וחיים ביאור. באתר אף גייסו עיתונאית שצפויה לסקר את תחום התקשורת עבור האגודה. ההערכות הן כי תחזוק אתר כזה נע סביב אלפי שקלים, אם לא יותר, בחודש. כזכור, באמצע אפריל פורסם כי אחרי השקעה של מאות אלפי שקלים, ההסתדרות ביטלה את הקמת "דבר ראשון" - שעל הקמתו פורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה.

מבר מוחא נמסר בתגובה: "אנחנו כרגע רק בשלבי הרצה לאתר, בסך הכל חידשנו את האתר הישן שהיה לנו. עדיין לא ידוע כמה עובדים יהיו באתר – אם בכלל – וכרגע אף אחד לא מועסק בתשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully