וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר בערוץ 10: ההנהלה פנתה לוועד עם מספר הצעות חדשות

8.5.2016 / 11:50

לוואלה ברנז'ה נודע כי ההצעות החדשות נבחנות על ידי הוועד ובימים הקרובים יחל מו"מ שכנראה יכלול נסיגה מהתוכנית המקורית של הערוץ. גורם בוועד: "אם הערוץ היה מפטר 45 עובדים, זה היה מביא לפגיעה קשה ברמה של התכנים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לקראת סיום המשבר? מתן חודרוב, יו"ר ועד העובדים של ערוץ 10/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנהלת ערוץ 10 פנתה בסוף השבוע האחרון לוועד העובדים והעבירה כמה הצעות חדשות למשא מתן – כך נודע לוואלה ברנז'ה. לאחר ההתפוצצות שהתרחשה בשבוע שעבר בערוץ, בעקבות אסיפת העובדים הסוערת שהתקיימה שכללה גם כמה טאלנטים בכירים, ההנהלה פנתה לוועד והניחה כמה אפשרויות חדשות על השולחן.

לפי גורם בוועד, ההצעות החדשות נבחנות ובימים הקרובים, עוד לפני יום העצמאות, צפוי להתחיל משא ומתן מתקדם בין הוועד להנהלה. ההצעות כוללות נסיגה מהתוכנית הדרמטית המקורית שהערוץ התכוון לבצע. בין היתר, נשקלת האפשרות של הגדלת הקיצוץ הרוחבי בהפקות על חשבון מספר המפוטרים. אותו גורם טוען כי "אם הערוץ אכן היה מפטר את 45 העובדים שדובר עליהם בתוכנית הקיצוצים המקורית, זה היה מביא לפגיעה קשה ברמה של התכנים". בתשובה לשאלת וואלה ברנז'ה, העריכו גורמים בוועד כי בכל מספר של מפוטרים ייאלצו לעזוב גם דמויות מוכרות משידורי חברת החדשות על המסך.

בשבוע שעבר פורסם כי ועד העובדים בערוץ 10 הכריז על סכסוך עבודה בעקבות תוכנית הקיצוצים הצפויה. לפי הוועד, הרקע לסכסוך הוא דרישתם של קבוצת RGE, בעלת ערוץ 10, לפטר כ-45 עובדים מהחברה – מבלי לנהל משא ומתן עם נציגי העובדים. במכתב שנשלח לעובדים, הוועד ציין כי החברה כבר עברה מספר תהליכי התייעלות רבים במרוצת השנים האחרונות והציגה שיפור ניכר בביצועיה המקצועיים.

בוועד מתבססים בין היתר על כתבה שפורסמה בוואלה ברנז'ה, לפיה בערוץ חיכו לתוצאות גרועות כדי להוציא לפועל תוכנית מגירה: "היעדר זיקה מספקת בין המשבר העסקי הקצר, שפקד את החברה ברבעון האחרון, לבין תוכנית הפיטורים, שבעלי המניות יזמו עוד לפני כשנה וכמו 'נשלפה' בעיתוי הציבורי הנוח עבורם".

מערוץ 10 לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully