וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: תאגיד השידור הישראלי ישתכן בירושלים

10.5.2016 / 11:03

תאגיד השידור הישראלי חתם היום על הסכם הבנות לרכישת משכן הקבע בשכונת גבעת שאול בירושלים. במקביל, נחתם חוזה לשכירות זמנית במודיעין שישמש את התאגיד עד השלמת מבנה הקבע בירושלים

בניין רשות השידור. ראובן קסטרו
נשארים בבירה. בניין רשות השידור/ראובן קסטרו

תאגיד השידור הישראלי חתם היום על הסכם הבנות לרכישת משכן הקבע של התאגיד בשכונת גבעת שאול בירושלים. במקביל, נחתם חוזה לשכירות זמנית במודיעין שישמש את התאגיד עד השלמת מבנה הקבע בירושלים.

החתימות על החוזים התאפשרו לאחר שמועצת התאגיד, בראשות היו"ר גיל עומר, התכנסה אמש לישיבתה השנייה. המועצה קיבלה דיווח על הסכם ההבנות שגובש בהתאם להחלטתה לרכישת מבנה קבע לשידור הציבורי בירושלים, במקביל לשכירת הנכס בו שוכן ערוץ 9 בעיר מודיעין לתקופה של שנתיים. את רשות השידור ייצגו עוה"ד אביגיל קסטיאל ונועה גלזר ממשרד ש.הורוביץ.

החלטת המועצה הייתה בהלימה לחוות דעתו של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, אבי ליכט, אשר קבע כי יש להתיר באופן זמני שידורים מחוץ לירושלים וזאת כדי לאפשר את תחילת השידורים במהלך השנה הקרובה. בישיבת המועצה אושרו פה אחד גם תכנית העבודה שהציג המנכ"ל אלדד קובלנץ וכן הקמת וועדות המשנה ואיושן.

בישיבה הראשונה של המועצה שהתקיימה בשבוע שעבר, המועצה אישרה את תהליך שיכונו של התאגיד בירושלים. בד בבד, על מנת לעמוד ביעד תחילת השידורים הקבוע בחוק, המועצה אישרה לשכור מתחם זמני מחוץ לירושלים בו התאגיד יפעל בתקופת הביניים עד למעבר למתחם הקבע, וזאת בהלימה לחוות הדעת המשפטית של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully