וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי שנת מאסר לתוקף של צוות חדשות 2

11.5.2016 / 14:40

לוואלה ברנז'ה נודע כי האדם שתקף את כתב חדשות 2 פוראת נסאר, הצלם שמעון לוי והמקליט יעקב הרשקוביץ בעת שסיקרו את הפיגוע בעפולה באוקטובר נידון לחצי שנת מאסר בפועל. חדשות 2: "לא נירתע מלשלוח את כלל אנשינו, בלא כל קשר לשיוכם המגזרי, לסיקור עיתונאי"

פיגוע דקירה בעפולה, 8 באוקטובר 2015. חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה
"להפסיק את התופעה". פיגוע הדקירה בעפולה, אוקטובר/חטיבת דובר המשטרה, חטיבת דובר המשטרה

האדם שתקף את כתב חדשות 2 פוראת נסאר בעפולה באוקטובר האחרון נידון לחצי שנת מאסר בפועל, כך נודע לוואלה ברנז'ה. כרגע יש עיכוב ביצוע למאסרו של התוקף עד לאמצע יוני. כזכור, צוות חדשות 2 - שכלל את נסאר, הצלם שמעון לוי והמקליט יעקב הרשקוביץ – הותקף לאחר שהגיע לסקר זירת פיגוע דקירה בעפולה. במהלך סיקור הפיגוע התגודדו מספר עוברי אורח וקראו קריאות גנאי גזעניות לעבר נסאר, דחפו את אנשי הצוות ואחד מהם אף הכה את הרשקוביץ שפונה לבית החולים "העמק".

בזמנו, נאסר התייחס לאירוע במהדורת החדשות, ואישר כי הרקע לתקיפה הוא גזענות, ואמר כי מעולם לא נתקל באירוע אלים בעוצמה שכזאת: "אי אפשר להאשים את כל התושבים, בסך הכל עשינו את העבודה שלנו ואמשיך לעשות אותה בכל זמן ובכל מקום".

מחדשות 2 נמסר בתגובה: "נקיטת אלימות פיזית ומילולית כלפי עיתונאים וכלי התקשורת שעושים את עבודתם היא מגונה. אנו מקווים שבית המשפט בהחלטתו זו יביא להפסקה מוחלטת של התופעה שלצערנו אנו עדים לה. גם בעתיד לא נירתע מלשלוח את כלל אנשינו, בלא כל קשר למוצאם או שיוכם המגזרי, לסיקור עיתונאי בלא מורא ובלא משוא פנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully