וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

13.5.2016 / 15:33

גל של פרישות עורכים ודלתות מסתובבות פקד לאחרונה את תוכניות הבוקר והאקטואליה בערוצים המסחריים. ולאן עוברת העורכת הראשית של מהדורות החדשות ברדיו של ynet?

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

אילן שניג, עורך תוכנית הבוקר בערוץ 10 "אורלי וגיא", עוזב לאחר 5 וחצי שנים. לאחרונה יצאו צמד המגישים של התוכנית, אורלי וילנאי וגיא מרוז, לחופשה של כמה חודשים ומי שממלא את תפקידם בהגשה הם נגה ניר נאמן ודני רופ, ואור הלר ומיה זיו וולף. שניג מסר: "אני רוצה להודות לאורלי וגיא ולצוות המופלא על תקופה פוריה ומרתקת. אני פונה לדרך חדשה ואתגרים חדשים ובטוח שהתוכנית תשמור על רמה גבוהה בהמשך".

גם עורך "הישרדות", רועי סטריקובסקי, לא יערוך יותר את הריאליטי של רשת. לאחרונה פורסם כי סטריקובסקי יערוך את "האח הגדול", כאשר הפורמט יעבור מקשת לרשת – ולוואלה ברנז'ה נודע כי סטריקובסקי לא צפוי לערוך במקביל את שתי התוכניות של הזכיינית. עדיין לא הוחלט מי יערוך את העונה הבאה של "הישרדות".

אור כתר, רכז מערכת ב"שש עם" בערוץ 2 ערק לאחרונה לערוץ 10 וישמש עורך משנה ב"הצינור". מחדשות 2 נמסר: "אנו מודים לאור על תקופה משמעותית ומוצלחת שבה שימש תחקירן ורכז מערכת 'שש עם' ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך".

עזיבות עורכים לא פסחו גם על אתרי האינטרנט: חן זאוסמר, העורכת הראשית של מהדורות החדשות ברדיו של ynet, עוברת לערוץ i24news שם היא תשמש כתבת. זאוסמר צפויה לסיים את תפקידה באתר בעוד כשבועיים. במקומה של זאוסמר ב-ynet מונה יוסי פישר, שבשלוש השנים האחרונות הגיש את מבזקי החדשות באתר ובמקביל גם עובד ברדיו חיפה.

ולסיום, פרישה זמנית של עורכת ראשית היא של טל לוין, עורכת ומנכ"לית אתר עכבר העיר, שיצאה לחופשת לידה. מי שתחליף אותה בתפקיד ממלאת מקום עורכת האתר היא יעל רייף. בנוסף לכך, עמית הלפרין מונה לסמנכ"ל שיווק ולקוחות של עכבר העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully