וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן תובע את אור הלר על סך 140 אלף שקל

16.5.2016 / 12:32

יו"ר "ישראל ביתנו" תובע את כתב חדשות 10 בגין הוצאת לשון הרע לאחר שהלר טען כי ליברמן הדליף את דו"ח מבקר המדינה בנוגע לכשלים לכאורה ב"צוק איתן". חדשות 10: "הלר פרסם דברים בשם גורמים בכירים במערכת הביטחון, שהצביעו על ליברמן כמדליף"

עריכה: ניר חן
האם כלי התקשורת עברו על תו איסור הפרסום בנוגע לפרשיה ביטחונית חמורה?. מערכת וואלה!
"פרסום שקרי". אור הלר/מערכת וואלה!

יו"ר "ישראל ביתנו", ח"כ אביגדור ליברמן, הגיש היום (שני) תביעה על סך 140 אלף שקל לבית משפט השלום בירושלים נגד כתב חדשות 10, אור הלר, בגין הוצאת לשון הרע. התביעה הוגשה בעקבות דבריו של הלר, שטען כי ליברמן עומד מאחורי הדלפת דו"ח מבקר המדינה בנוגע לכשלים לכאורה במבצע "צוק איתן".

בכתב התביעה מצהיר ליברמן כי הוא לא הדליף את הדו"ח וכי "הפרסום השקרי של הלר פגע בשמו הטוב". ליברמן מבקש מבית המשפט לחייב את הלר לפרסם התנצלות בגין ההאשמה הכוזבת. במידה ויזכה, ליברמן יעביר את הכסף כתרומה לאגודה למען החייל.

לפני כשבוע שלח ליברמן מכתב להלר, ובו דרש ממנו לחזור מהדברים לפיהם הוא זה שהדליף את טיוטת דו"ח מבקר המדינה שחשף כשלים לכאורה ב"צוק איתן". הלר אמר את הדברים בתוכנית הקודמת של "שישי עם אילה חסון" בערוץ 10: "מי שהדליף את הדו"ח זה אביגדור ליברמן, כדי לפגוע פוליטית בנתניהו וביעלון, ואולי לרשת אותו גם בתור שר ביטחון; ליברמן לחלוטין מסומן כמדליף של הדו"ח".

מחדשות 10 נמסר בתגובה: "אור הלר פרסם דברים בשם גורמים בכירים במערכת הביטחון, שהצביעו על מר ליברמן כמדליף חלקים מהדו"ח. בשידור הובאה תגובתו הנרחבת של מר ליברמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully