וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל סכסוך העבודה: מהלך האיחוד ב"ידיעות אחרונות" נמשך

18.5.2016 / 16:35

לוואלה ברנז'ה נודע כי בשבועות האחרונים נערכו מספר פגישות בין גרפיקאים בכירים בקבוצת ידיעות, במטרה לייצר מעטפת גרפית אחידה שתכלול את כל הלוגואים של הקבוצה. בעוד כשבועיים צפויים לפרוש מהקבוצה כ-30 עובדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב לוגו חדש? בית ידיעות אחרונות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי המעבר לראשון לציון ולמרות סכסוך העבודה, ב"ידיעות אחרונות" ממשיכים לאחד בין המערכות השונות. במקביל לאיחוד של כתבי תחום שיסקרו גם עבור העיתון והאתר, הדבר בא לידי ביטוי בפגישות שנערכו לאחרונה בין מחלקות הגרפיקה של הקבוצה. לוואלה ברנז'ה נודע כי בשבועות האחרונים נערכו מספר פגישות בין גרפיקאים בכירים בקבוצת ידיעות, במטרה לייצר מעטפת גרפית אחידה שתכלול את כל הלוגואים של הקבוצה.

כחלק ממהלך הפעימה השנייה בקבוצת ידיעות, בעוד כשבועיים צפויים לפרוש כ-30 עובדים מקבוצת ידיעות. זאת בנוסף לכ-10 עובדים שצפויים להיות מפוטרים מהקבוצה. בתחילת אפריל הכריז ועד עובדי העיתונאים בידיעות על סכסוך עבודה. הנושאים עיקריים המצויים במחלוקת, שהוועד קיבל עליהם סירוב מוחלט מההנהלה במסגרת המשא ומתן, הם: פיצוי על השינוי בתנאי העבודה עקב המעבר לראשון לציון, תוספת שכר וחישוב ההפרשות לקרן הפנסיה על כל רכיבי השכר.

כזכור, בתקופה שקדמה למעבר לראשון לציון בוצע איחוד נרחב בין מחלקות התוכן של האתר והעיתון. כך לדוגמא, מדור הרכילות של ynet אוחד עם פנאי פלוס, ומדור הספורט של העיתון אוחד עם המדור באתר. בנוסף לכך, מתחילת 2016 הצלמים בקבוצת ידיעות מסקרים אירועים שונים עבור העיתון והאתר במקביל.

בידיעות סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully