וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"ל הפרומו והקידום של קשת עוזב

22.5.2016 / 12:40

ירון גת הודיע על רצונו לסיים את תפקידו בחברה לאחר 17 שנה. במסגרת תפקידו, מחלקת הפרומו של קשת זכתה במספר פרסים שונים, והוא עומד מאחורי הקמפיינים ל"ארץ נהדרת", "חטופים" ו"פלפלים צהובים"

ירון גת. פרומקס, מערכת וואלה! NEWS
"חבורה נדירה". ירון גת/מערכת וואלה! NEWS, פרומקס

ירון גת, סמנכ"ל הפרומו והקידום של קשת וחבר הנהלה בכיר, הודיע על רצונו לסיים את תפקידו לאחר 17 שנה בחברה. גת (45) החל את דרכו בקשת ב-1999 כבמאי במחלקת הפרומו, כעבור שנה מונה למנהל קריאייטיב ובעשור האחרון כיהן כסמנכ"ל הפרומו והקידום.

במסגרת תפקידו, מחלקת הפרומו של קשת זכתה במספר פרסים שונים (למשל promaxBDA) במהלך השנים. גת עומד מאחורי הקמפיינים ל"ארץ נהדרת", "רמזור", "האח הגדול", "מאסטר שף", "חטופים", "פלפלים צהובים", "כפולים", "הכוכב הבא" ועוד. הוא גם היה שותף להחלטות אסטרטגיות במהלכים המרכזיים של קשת, הרצה מטעם הארגון בכנסי PromaxBDA העולמיים והיה שותף בהקמת כנס PromaxBDA בירושלים, המארח בכירים מעולם הקריאייטיב הבינלאומי.

גת מסר בתגובה: "בתום 17 שנה, אחרי לבטים רבים, חשש והתרגשות רבה, החלטתי לצאת ולבדוק מה יש שם מעבר לקשת. היתה זאת זכות גדולה שאינה מובנת מאליה, להיות חלק מקשת. ארגון מקצועי, שאפתני, סוער ומסעיר המלא באנשים מצוינים שמכניסים הרבה נשמה לכל דבר שהם עושים. אני רוצה להודות מקרב לב לכל אותם אנשים שפגשתי בקשת במשך השנים. היה לי העונג להכיר, ללמוד ולעבוד לצד, מול, מעל ומתחת אנשים כה מוכשרים. תודה לחברים בהנהלת קשת שמעבר להיותם מקצוענים ומעוררי השראה תמיד יודעים לשמור על חוש ההומור.

"לפני כמה שנים ביקר בקשת האוורד גורדון. אני הצקתי לו בשאלות על באפי והוא דיבר איתי על אבי ניר. הוא הגדיר את אבי כ-force of nature ואין הגדרה מדויקת מזו. אז לתופעת הטבע שנקראת אבי ניר: תודה על האמון שנתת בי במשך השנים, שלא הפסקת לדרבן ולדחוף אותנו ללכת רחוק יותר, לפרוץ דרכים חדשות ויצירתיות ללא פחד, שגרמת לי להבין שאין דבר שאי אפשר להשיג ושדאגת שלא יהיה אפילו רגע אחד משעמם.

"ויותר מכל לאנשים היקרים במחלקת הפרומו – חבורה שרק מי שעבר בה לאורך השנים יכול להבין עד כמה היא נדירה. גם אחרי כל השנים הללו לא היה יום שלא התפעלתי מהיכולות, הכשרון והחברות הקיימת בתוך המחלקה הזאת. אני רוצה להודות לכם שבזכותכם היה כיף להגיע לעבודה. המחשבה שלא אפגוש אתכם בכל בוקר שוברת לי את הלב".

אבי ניר, מנכ"ל קשת, מסר: "ירון העניק לנו את אחת המתנות הכי חשובות לקשת - מקוריות ויופי. כארגון טלוויזיה וכארגון תוכן, אנחנו שואפים למשוך צופים רבים למסך, אך לא פחות חשוב לנו, לעשות זאת באופן יצירתי ומרהיב. ירון כיוצר ומנהל עשה זאת יום יום בכישרון רב. בשנותיו הרבות והטובות כאן הוביל וניהל באופן מקצועי ומעורר השראה את מחלקת הפרומו של החברה ואת תחום הקידום כולו, להישגים רבים והצלחות גדולות בישראל ובעולם וכן הביע קול חשוב ומקורי בהנהלת החברה.

"כמי שעבד עם ירון באופן קרוב במשך שנים רבות, אני רוצה להודות לו, מעבר לכל האמור לעיל, גם המיקס הייחודי לו של אכפתיות, הומור ומוסיקה שהביא עמו ועשה טוב לי ולחברים כאן. בשם כולנו, חברים ושותפים לדרך, אני מאחל לירון הצלחה רבה בהמשך דרכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully