וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה מול רשת: "לא נאפשר חריגה בשעות הריאליטי"

22.5.2016 / 18:15

לוואלה ברנז'ה נודע כי הרשות שלחה מכתב למנכ"ל רשת, אבי צבי, ובו נטען כי הזכיינית עברה את מכסת שעות הריאליטי שאושרו לה, מספר פעמים - ועליה לשנות את לוח השידורים בהתאם להנחיות. הרשות: "ההפרות החוזרות אינן מקובלות עלינו"

המירוץ למיליון 5. עדי אורני,
"מדובר בתופעה חוזרת". "המירוץ למיליון"/עדי אורני

הרשות השנייה שלחה היום (ראשון) מכתב למנכ"ל רשת, אבי צבי, בנוגע לחריגה החוזרת בהיקף שעות שידור הריאליטי – כך נודע לוואלה ברנז'ה. לאחר שהזכיינית הודיעה לרשות כי גם השבוע צפויה להיות חריגה משמעותית בהיקף הריאליטי המשודר, הרשות בתגובה הבהירה במכתב כי "ההפרות החוזרות של הזכיינית אינן מקובלות עלינו ואין בכוונתנו לאפשר זאת. בגין ההפרות שבוצעו עד כה – בכוונתנו לפתוח בהליכי הפרה".

בנוסף לכך, הרשות דורשת מרשת להתאים שוב את לוח השידורים השבוע, כך שיתאים להנחיות שקיבלו. עוד מצויין במכתב כי ברשות רואים בחומרה רבה את התנהלות רשת והם מתכוונים לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותם. "בשבועות האחרונים אנו עדים לתופעה החוזרת על עצמה של חריגה מהנחיית מועצת הרשות השנייה בנוגע לשעות שידור הריאליטי", נכתב.

החריגה בריאליטי התרחשה לאחר שהזכיינית כבר תיקנה את לוח השידורים שלה – מכיוון שהלוח המקורי לא אושר על ידי הרשות, בעקבות חריגה בשעות הריאליטי ומחסור בתוכניות סוגה-עילית. רשת התחייבה לעמוד בלוח המתוקן שהציגה לרשות, וב-9 במאי ועדת הטלוויזיה אישרה לזכיינית את לוח השידורים שלה.

אך כאמור, מיד לאחר שאושר הלוח נרשמה חריגה קיצונית במכסה שהוקצתה לרשת, כאשר הזכיינית שידרה 6 שעות וארבעים דקות של ריאליטי, לאחר שאושרו לה 4 שעות ו-18 דקות. בנוסף לכך, רשת שידרה 7 תוכניות סוגה-עילית – לעומת 8 תוכניות שהתחייבה לשדר בשבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully