וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג לאסף גיל: פורמט המבוסס על "בחזרה אל הרגע" נמכר לאיטליה ופולין

24.5.2016 / 10:43

מדובר בדוקו-ריאליטי מקורי באורך שישה פרקים, המציג מבוגרים החולקים את הניסיון והידע שצברו במהלך השנים. יוצרי הפורמט הם אסף גיל, אמיר בן סירא, יובל כהן ודורית גבירצמן - והסדרה תשודר בערוץ הראשון החל ביוני

בחזרה אל הרגע. אוהד רומנו, מערכת וואלה! NEWS
"פורמט אנושי ומרגש". "בחזרה אל הרגע"/מערכת וואלה! NEWS, אוהד רומנו

פורמט המבוסס על סדרת דוקו ריאליטי חדשה של גיל הפקות "בחזרה אל הרגע" נמכר לאחרונה לאיטליה ופולין. מדובר בסדרה בת שישה פרקים, באורך 27 דקות, שתשודר בערוץ הראשון החל מ-16 ביוני. יוצרי הפורמט הם אסף גיל, אמיר בן סירא, יובל כהן ודורית גבירצמן.

הסדרה מאפשרת הצצה לסיפורם האישי של אנשים מבוגרים המשתפים את הצופים בניסיון ובידע שצברו במרוצת השנים בנושאים שונים: אהבה, פרידה, סודות, סקס, בגידות ועצמאות. כל פרק עוסק בנושא אחד אשר עבורו לוהקו הארבעה - שיציגו את סיפור החיים שלהם והתובנות אליהן הגיעו במהלך השנים.

חברת ההפקה האיטלקית NONpanic וחברת ההפקה הפולנית Blue Angels עובדות בימים אלה על התאמת הפורמט לקהל המקומי. העסקאות נחתמו בעקבות ההצלחה של מכירת הסדרה לשידור ברשת ZDFneo הגרמנית - שהייתה הראשונה לעלות לשידור בספטמבר - ולרשת אלפא היוונית, הנמצאת בשלבי הפקה. זאת בנוסף לצרפת וספרד שרכשו את זכויות הסדרה במרץ.

אסף גיל, מנכ"ל גיל פורמטס, מסר: "השקנו את 'בחזרה אל הרגע' לפני כשנה, ואנחנו נלהבים לראות את המסע שהוא עשה ועדיין עושה, מסביב לעולם בזמן כל כך קצר. מדובר בפורמט אנושי ייחודי ומרגש, אני בטוח כי המסע שלו בעולם טרם נשלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully