וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש תאריך: המותג נענע10 יימחק בתחילת 2017

25.5.2016 / 13:24

לוואלה ברנז'ה נודע כי בימים אלה עובדים בערוץ 10 על שדרוג הפלטפורמה הטכנולוגית ומתכוונים לפתוח אתר חדש ברבעון הראשון של 2017 – שגם הוא יתבסס על תכני הערוץ וחברת החדשות. בערוץ 10 מכחישים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תוכנית המגירה שכוללת את סגירת המותג נענע 10 ופתיחה של אתר חדש במקום הופכת לממשית: לוואלה ברנז'ה נודע כי הוחלט לסגור את נענע 10 ברבעון הראשון של 2017 ולהשיק במקומו אתר חדש, שיתבסס על טכנולוגיה מתקדמת.

בעבר כבר פורסם שבערוץ שוקלים את האפשרות של סגירת נענע 10, וכעת כאמור הוחלט להוציא זאת לפועל ולהשיק אתר חדש עם עיצוב שונה. זאת במקביל לתהליך שהחל בנענע 10 לפני כשנה, כאשר מספר העובדים באתר צומצם בצורה משמעותית וכיום חלק גדול מהתכנים באתר מתבססים על חדשות 10 ועל הערוץ. גם האתר החדש צפוי להתבסס ברובו על תכני הערוץ וחברת החדשות.

גורם בערוץ 10 אמר כי "מערכת ניהול התוכן בנענע10 הותקנה לפני כ-12 שנה והיא מאוד מיושנת, מה שמצריך את השדרוג הטכני בפלטפורמה של האתר". הגורם הוסיף כי גם הבאתו של ערן טיפנברון ל-RGE – עליה פורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה - ומינויו כסמנכ"ל דיגיטל יכול להיות קשור לשינוי שעובר על האתר, מכיוון שבקבוצה מתכננים להשקיע יותר בדיגיטל.

הגורם הסביר כי בשנה האחרונה ערוץ 10 הצליח לקצץ בהוצאות רבות של האתר והתבססות של האתר על תכני הערוץ וחברת החדשות. מנגד, לפי גורם אחר המעורה בפרטים, "אתר נענע כיום לא מרוויח כלום. להיפך, הוא רק מוציא כספים - ו-RGE לא רוצים שום דבר שמוציא כספים". עד לפני כשנה עבדו בנענע 10 עשרות בודדות של עובדים, שחלק גדול מהם פוטר במהלך השנה האחרונה. עדיין לא ברור מה יעלה בגורלם של העובדים באתר כיום, השייכים לחברת החדשות של ערוץ 10 – והאם הם ימשיכו לעבוד גם באתר החדש.

בערוץ 10 הכחישו את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully