וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדיו ללא הפסקה 103FM לא יודעים שובע

וואלה ברנז'ה

25.5.2016 / 13:38

התזונאית ד"ר מאיה רוזמן המוכרת מ"תוכנית חיסכון" בערוץ 2 מצטרפת לרדיו ללא הפסקה 103FM שם תגיש תוכנית ייעוץ במסגרת רצועות המומחים של התחנה

מאיה רוזמן. סיוון שחור, מערכת וואלה! NEWS
מאיה רוזמן/מערכת וואלה! NEWS, סיוון שחור

התזונאית ד"ר מאיה רוזמן מצטרפת לרדיו ללא הפסקה 103FM שם תגיש תוכנית ייעוץ במסגרת רצועות המומחים של התחנה ותשדר בכל יום שישי ב-12:00 בצהריים. רוזמן היא דיאטנית קלינית, בעלת תואר דוקטור בתזונה, ביולוגיה מולקולרית וגנטיקה, הסמכה כמדריכה לעיצוב הגוף והכשרה כמאמנת קואוצ'ינג אישית וקבוצתית. היא מוכרת לקהל הרחב מתוכניות טלוויזיה שונות בראשן "תוכנית חיסכון" בערוץ 2.

ד"ר מאיה רוזמן: "אני נרגשת מאוד לשדר לראשונה בחיי תוכנית רדיו, לכבוד הוא לי להצטרף למשפחת רדיו ללא הפסקה.אני מקווה שהעצות והליווי שאני מעניקה כבר שנים רבות לצופי הטלוויזיה ולמטופלים שלי יגעו גם בקהל האדיר של 103FM – מאזיני הרדיו והגולשים ברשתות החברתיות".

אור צלקובניק, מנכ"ל 103FM: "במשך שנים ארוכות המאזינים נותנים בנו אמון ותפקידנו לספק להם את התוכן הטוב והרלוונטי ביותר ולשקוד על חיזוק הרדיו ומערך הדיגיטל של 103. אני שמח על הצטרפותה של ד"ר מאיה רוזמן לנבחרת המומחים שלנו, שהפכה כבר למוסד רדיופוני ומעניקה שירות אדיר ורב-תחומי לקהל המאזינים. זהו נדבך נוסף בתהליך הרענון שעובר הרדיו ואני מאמין שביחד עם עובדי התחנה הותיקים נמשיך את קו העשייה והמצוינות התקשורתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully