וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאים בחינוכית מתנגדים למינוי עוזרת לדינה לניר

26.5.2016 / 14:52

כך עולה ממכתב שנשלח אתמול על ידי הוועד לעובדים והגיע לוואלה ברנז'ה. הוועד: "המינוי נעשה ללא מכרז, לתפקיד שאינו קיים וכל זאת על מנת לאפשר לדינה לבצע את שני תפקידיה – בחינוכית ובתאגיד השידור". החינוכית: "אין במינוי כדי ליצור תפקיד חדש"

אלדד קובלנץ. איה אפרים, מערכת וואלה! NEWS
"החינוכית תקיים מכרז בהתאם לנדרש". אלדד קובלנץ, מנכ"ל החינוכית ותאגיד השידור/מערכת וואלה! NEWS, איה אפרים

ועד העיתונאים בטלוויזיה החינוכית מתנגד למינויה של דנה פרדו כעוזרת של דינה לניר. במכתב שנשלח אתמול על ידי הוועד לעובדים, והגיע לידי וואלה ברנז'ה, נכתב כי "העובדה כי מינוי זה נעשה ללא מכרז, ובעצם לתפקיד שאינו קיים, וכל זאת על מנת לאפשר לדינה לבצע את שני תפקידיה – הן בחינוכית והן בתאגיד השידור - אינו מקובל עלינו והבהרנו זאת להנהלה". המינוי אף נמצא בבדיקה של נציב שרות המדינה, משה דיין.

בוועד טוענים כי כל זמן שלא יעשה מכרז מסודר לתפקיד העוזרת של לניר - ומפיקה ראשית בפועל, בהיעדרה של לניר מהחינוכית כאשר היא ממלאת את תפקידה השני כסמנכ"לית חטיבת הטלוויזיה בתאגיד השידור הציבורי - הם לא מסכימים שמישהו יאייש את התפקיד. עוד נכתב כי "עמדתנו אינה ניסיון לפגיעה בגברת לניר או ביקורת על תפקודה כמנהלת החטיבה, ההיפך הוא הנכון, אנו הצענו כי לניר תבחר באחד משני התפקידים, ותקדיש את מלוא זמנה לאחד מהם".

מהחינוכית נמסר בתגובה: "לבקשת מנהלת חטיבת התוכניות ובתיאום עם מנהל משאבי אנוש בחינוכית, דנה פרדו נענתה בחיוב לפניה לסייע בהליכי הפקה בחטיבת התכניות. משימה זו מהווה מטלה נוספת על תפקידה כעורכת ומפיקה בחינוכית, ואין בה כדי ליצור תפקיד חדש. היה ובעתיד יוחלט על יצירת תפקיד של מפיק/ה ראשי/ת במשרה מלאה, ויוגדרו הסמכויות ותחומי האחריות, הרי שהחינוכית תדאג לקיום הליכי מכרז בהתאם לנדרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully