וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי לוי הושעה מגל"צ בשל חשיפת סכסוך משפחתי בשידור

27.5.2016 / 18:05

העיתונאי חשף בתוכנית "משפחה גרעינית" פרטים אישיים על סכסוך עם גרושתו שקשור לאירוע שהתרחש בבית הספר של ילדיו. לוי מושעה מהתחנה עד שיתקיים בירור בנושא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"'לה פמיליה' של המשפחה". ג'קי לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'קי לוי הושעה מגל"צ לאחר שחשף בשידור חי פרטים אישיים על סכסוך עם גרושתו שקשור גם לילדיו. לוי קיבל הודעה על השעייתו ממפקד גל"צ, ירון דקל, לאחר שחשף את הפרטים בתוכנית "משפחה גרעינית" ביום רביעי. לוי מושעה מהתחנה עד שיתקיים בירור בנושא.

התוכנית המדוברת הוסרה מאתר גל"צ ומהאפליקציה של התחנה הצבאית. לוי סיפר בשידור על אירוע שהתרחש בבית הספר של ילדיו, ואמר: "כל מי שיש תבונה בקודקודו, יודע מה היה קורה אם היה הפוך, אם אישה גרושה הייתה מספרת שבן זוגה היה עושה את מה שגרושתי עשתה היום, מה שהיה קורה זה שכוחות משטרה היו עוצרים בחריקת בלמים לפני שער בית הספר, ולפני הילדים היו גוררים את אותו זכר פורע חוק לניידת. מכיוון שאישה עשתה את זה – זה יעבור, לא מבחינתי".

לוי הוסיף כי "העובדה שמבין 120 חברי הכנסת שמתפרסמים מהמסים שלי ושלך, אין אחד שמוכן להתגייס לנושא שהוא העוול הלאומי במדינה הזו, זה ביזיון שאין לו שם, זה באמת חרפה. חבר כנסת אחד שמוכן לנגב את הפחד הנוראי מארגונים מסוימים שהם במובנים מסוימים 'להב"ה' או 'לה פמיליה' של המשפחה. והוא מסביר לך בדחילו ורחימו שיש לו משפחה לפרנס והוא רוצה להיבחר גם לקדנציה הבאה. זה מוציא את החשק לחיות".

בגל"צ סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully