וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת: נו "פוד-טראק" פור יו

29.5.2016 / 12:20

לוואלה ברנז'ה נודע כי הזכיינית הקפיאה את ריאליטי הבישול "פוד-טראק" וכל צוות ההפקה פוזר. הערכה: הסיבה נעוצה בנתוני הצפייה של תוכניות הבישול האחרות מלבד "מאסטר שף" - שלא עמדו בציפיות. גורם בקשת: "התוכנית נמצאת בפיתוח והוחלט להקפיא אותה כרגע"

בניין קשת. ראובן קסטרו
ירדו מהמשאית. בניין קשת/ראובן קסטרו

קשת החליטה להקפיא את הפקת ריאליטי הבישול שקיבל את השם הזמני "פוד-טראק", ובינתיים הוחלט לפזר את כל עובדי ההפקה – כך נודע לוואלה ברנז'ה. גורם בתעשייה מעריך כי אחת הסיבות לביטול הזמני של ההפקה נעוץ בנתונים המאכזבים של תוכניות הבישול מלבד "מאסטר שף", "בייק אוף" ו"הצילו! אני לא יודע לבשל".

גורם בהפקה אמר כי "כל הזמן התחלפה המערכת בהפקה, והם שינו כמה פעמים את הקונספט של התוכנית. בסוף, השפים שעשו את הטסטינג וכל הצוות שהשתתף בו – שוחררו מההתחייבות שלהם".

גורם בקשת אמר כי "התוכנית היא אחת מתוכניות רבות שנמצאות בשלב כזה או אחר בפיתוח של קשת, והוחלט בשלב הזה – לפני שהתוכנית יצאה להפקה - להקפיא אותה".

בנובמבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי זכייניות ערוץ 2 עובדות במקביל על פיתוח של תוכניות בישול דומות המוגדרות בתעשייה כ"מאסטר שף פוגשת את המרוץ למיליון": קשת בשיתוף עם אבוט-המאירי פיתחה ריאליטי שיכלול תחרות בישול בתנאי שטח, שהוגדרה בזמנו כ"תוכנית בישול זוגית שיוצאת אל השטח למסע קולינרי בכל רחבי ישראל".

ברשת רכשו פורמט דומה, "COOKS ON WHEELS", שפיתחה אנדמול - המחזיקה ב-33% מרשת. בגרסה של רשת ייצאו שבעה זוגות מתחרים בשיירת משאיות ויתמודדו עם אתגרי בישול בתנאי שטח ובמטבחים הניידים.

מקשת נמסר בתגובה: "אנחנו לא מגיבים על תוכניות בפיתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully