וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10: כשליש מהמפוטרים – מהמסך

30.5.2016 / 13:05

לוואלה ברנז'ה נודע כי מתוך 9 העובדים השכירים שיפוטרו מהערוץ במסגרת ההבנות שעליהן סוכם עם קבוצת RGE, שלושה צפויים להיות עיתונאים המופיעים על המסך. ככל הנראה, לא מדובר בטאלנטים בכירים

ערוץ 10 – בית הורד. דרור עינב, עיבוד תמונה
לא נוגעים בטאלנטים. בית הוורד/עיבוד תמונה, דרור עינב

שליש מהמפוטרים בערוץ 10 צפויים להיות עיתונאים המופיעים על המסך, כך נודע לוואלה ברנז'ה. כחלק מההבנות עליהן סוכם עם קבוצת RGE, הערוץ יפטר בתקופה הקרובה 12 עובדים: תשעה שכירים ושלושה פרילנסרים. מתוך תשעת העובדים השכירים, שלושה מהמפוטרים הם עיתונאים המופיעים על המסך. ככל הנראה, לא מדובר בטאלנטים בכירים - אלא בכתבים זוטרים בלבד.

בערוץ 10 גיבשו לאחרונה את רשימת המפוטרים שאליהם התחייבו, בעקבות החתימה על ההסכם הקיבוצי שנחתם בשבוע שעבר עם RGE. זאת לאחר הדרישה הראשונית של הקבוצה לפטר כ-45 עובדים, כחלק מתוכנית קיצוצים בערוץ בעקבות הרבעון הראשון וההפסדי שנקלע אליו.

במסגרת ההסכם הקיבוצי, ב-RGE התחייבו שעד המעבר לנווה אילן, שצפוי לכלול מהלך פיטורים, לא יבוצעו פיטורים נוספים בערוץ 10 אלא אם המצב הפיננסי של החברה יידרדר בצורה משמעותית. עוד סוכם כי במקרה שהערוץ יגיע לרווחים, העובדים יקבלו בונוס כספי. כזכור, בתחילת החודש הכריז ועד העובדים בערוץ 10 על סכסוך עבודה לאחר הדרישה של הבעלים, RGE, לפטר כ-45 עובדים כחלק מתוכנית הקיצוצים.

לא התקבלה תגובה מערוץ 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully