וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע ההטעיות של TheMarker: וואלה! NEWS לא יפיץ חינמון

וואלה ברנז'ה

30.5.2016 / 16:45

בהנהלת וואלה! NEWS מאשרים כי נבחנה הרחבה של שיתוף הפעולה הקיים באינטרנט בין וואלה ל"גלובס", אך מעולם לא דובר על חינמון: "צר לנו כי TheMarker בחר לעוות את המציאות ולפרסם פרטים מוטעים". גם בהנהלת גלובס תוקפים את TheMarker: "פניית הוועד לא כללה מילה בנושא"

אולפן וואלה, ערב יום העצמאות, אפריל 2015. ראובן קסטרו,
הפרסום מוטעה. וואלה! NEWS/ראובן קסטרו
"פניית הוועד לא כללה ולו מילה בעניין חשש מתלות של גלובס בוואלה או בבעל השליטה בו או טענה כלשהיא ביחס לחופש הביטוי או לענייני אתיקה עיתונאית"

באתר וואלה! NEWS מכחישים את הפרסום ב-TheMarker אתמול (ראשון) לפיו האתר יחל בהפצת חינמון. "בהמשך לפרסום המוטעה, ברצוננו להבהיר את העובדות להלן: אכן נבחנה הרחבה של שיתוף הפעולה הקיים באינטרנט בין וואלה! NEWS ל'גלובס', זאת במסגרת הפורמט הקיים בעיתון ולמנוייו בלבד. מעולם לא דובר על חינמון", כך נמסר הבוקר מהנהלת האתר. עוד נמסר כי על רקע אי-הסכמות פנימיות הנוגעות ל"גלובס" בלבד ולא כפי שפורסם ב-TheMarker, הרחבת שיתוף הפעולה ירדה מהפרק.

"צר לנו כי TheMarker, ממניעיו הזרים, בחר לעוות את המציאות ולפרסם פרטים מוטעים למרות שהוצגה לו התמונה המלאה", לשון ההודעה.

גם בהנהלת גלובס אומרים היום כי מדובר בהטעיה של TheMarker וכי לנושא אין קשר לפניית הוועד לבית הדין לעבודה: "פניית הוועד לבית הדין לעבודה לא כללה ולו מילה בעניין חשש מתלות של גלובס בוואלה או בבעל השליטה בו או טענה כלשהיא ביחס לחופש הביטוי או לענייני אתיקה עיתונאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully