וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילה אלון מונתה לסמנכ"ל תוכן והפקה ב-HOT בידור ישראלי

1.6.2016 / 10:40

אלון תהיה אחראית על ניהול הפיתוח של תכני הערוץ, פיתוח עסקי וניהול הפקות הערוץ ועובדיו. בעבר שימשה כמנכ"לית מטר הפקות והייתה שותפה להפקת "מה זה השטויות האלה", "במדינת היהודים" ו"עד החתונה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"קול קורא" ליוצרים. הילה אלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

הילה אלון מונתה לתפקיד סמנכ"ל תוכן והפקה של ערוץ HOT בידור ישראלי. אלון (39) תהיה אחראית על ניהול הפיתוח של תכני הערוץ, פיתוח עסקי וניהול הפקות הערוץ ועובדיו. מיד עם כניסתה לתפקיד, אלון פירסמה "קול קורא" ליוצרים – והציעה להם לקחת חלק בפעילות הערוץ ולהציע רעיונות לתכנים ופורמטים טלוויזיוניים לפיתוח והפקה.

אלון בעלת ניסיון של למעלה מ-15 שנה בתחום הטלוויזיה וההפקה: היא ייסדה את הסטארט-אפ Outder (פלטפורמה טכנולוגית המחברת בין מפרסמים וצרכנים על ידי יצירה והפצה של סרטונים אישיים) ובתפקידה האחרון שימשה כמנכ"לית שותפה בחברה. בין השנים 2011-2013 שימשה אלון כמנכ"לית מטר הפקות, לאחר עבודה של למעלה מ-10 שנים בחברה.

בנוסף לכך, אלון הייתה שותפה להפקת פרויקטים רבים ביניהם: הסדרה של עדי אשכנזי – "מה זה השטויות האלה" (קשת), "עד החתונה" (רשת), "עונת החתונות" (HOT3), "המובילים" (ערוץ הילדים), "במדינת היהודים" (ערוץ 1), "מישהו בבית?!" (ערוץ 10), "אתם שם בבית" (ערוץ 8) ועוד. אלון בעלת תואר ראשון במדע המדינה וקולנוע ותואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב.

רינת קליין, המנהלת והעורכת הראשית של הערוץ, מסרה: "אנחנו שמחים על הצטרפותה של הילה למשפחת HOT בידור ישראלי ובטוחים כי תצליח לשמר ולחזק את ההצלחה של הערוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully